کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318465 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: برنامه‌های ضداضطراب برای گوشی شما

به گزارش سافت‌گذر ؛ به خاطر ده‌ها دلیل و عامل مختلف در زندگی روزمره ما، متأسفانه استرس و اضطراب و درگیری‌های فکری هم به قسمتی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، اما این اضطراب‌ها که گاهی خود را به شکل سردرد نشان می‌دهند، تا اندازه‌ای قابل درمان و یا دست‌کم تسکین هستند.

 

هر کس که با احساس دل‌شوره، اضطراب و استرس آشنا باشد می‌داند داشتن محیطی آرام و آرامش‌بخش راحت نیست. مردم بیش‌تر و بیش‌تر به فراگیری اضطراب و اثرات مخربش روی سلامتی پی می‌برند. از‌این‌روست که برنامه‌های استرس‌زدا، از گوشه‌وکنار سر بر آورنده‌اند.

درست است که هیچ‌کدام از آن‌ها را نباید جایگزین پزشک نمود، اما ممکن است برای کمک به تسکین اضطراب و استرس روزانه و مقطعی کارآیی داشته باشند. در پایین، فهرست و توضیح مختصری از برخی برنامه‌های این‌چنینی آورده‌ایم:

 
«فضای مغزی» Headspace
بر هیچ‌کس پوشیده نیست که با «مدیتیشن» و تکنیک‌های آرامش‌بخشی از درجه فشار و استرس کاسته می‌شود. برنامه Headspace در همین مسیر گام برداشته و 10 نوع مدیتیشن کوتاه و هدایت‌شده را ارائه می‌نماید. از دیگر قابلیت‌ها، داشتن صفحه «پیشرفت‌های شخصی» و «یادآور»هایی است که مسیر درست را گوشزد می‌کند. این برنامه رایگان بوده و برای اندروید و آی‌فون موجود می‌باشد.

 
«ملودی‌های آرامش‌بخش» Relax Melodies
بی‌خوابی می‌تواند از اثرات جانبی اضطراب باشد. برنامه Relax Melodies این اختیار را به کاربر می‌دهد تا صداهای تسکین‌بخش را برگزیده و با به وجودآوردن «میکس» و ترکیبی از آن‌ها، یک خواب عمیق را به ارمغان آورد. با استفاده از آن، در میانه روز نیز دقایقی از آرامش را تجربه کنید. این برنامه رایگان بوده و برای اندروید و آی‌فون قابل دریافت است.

 

«نقل‌قول‌های ضداسترس» Anti-Stress Quotes
برخی‌مواقع، تنها چند کلام مختصر از بزرگان و دانشمندان، تاثیر ضداسترسی قوی‌ای دارد. سوای این نقل‌قول‌ها، در این برنامه این قابلیت وجود دارد که جملات دلخواه را ذخیره و با ایمیل یا پیامک آن‌را با دوستان به اشتراک بگذارید. این برنامه رایگان بوده و برای اندروید و آی‌فون موجود می‌باشد.


 
«آرامش» Calm
برنامه Calm هم به‌عنوان نرم‌افزار برای رایانه و هم برنامه برای موبایل عرضه شده است. این برنامه سعی در آسان کردن مدیتیشن از طریق جلسات گزیده و هدایت‌شده دارد. مدت زمان جلسات از 2 تا 20 دقیقه تغییر می‌کند. از قابلیت‌های دیگر، داشتن 10 «منظره جذاب از طبیعت» است تا روند آرامش‌بخشی تسریع یابد. این برنامه رایگان بوده و برای اندروید و آی‌فون عرضه شده است.

 
«مراقب نگرانی‌ها» Worry Watch
این برنامه با ابزارهایی که در اختیار قرار می‌دهد، این اجازه را به شما می‌دهد تا نگرانی‌هایتان را در همان لحظه یادداشت‌برداری کنید و بعداً به آن برگردید و ببینید آیا نتیجه به همان «بدی‌ای» بوده که فکر می‌کردید یا خیر. لازم‌به‌ذکر است که این برنامه دارای پسورد و رمز عبور است، از‌این‌رو فقط شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. دفعه بعدی که تشویش و دل‌نگرانی به سراغتان آمد، این برنامه یادآوری می‌کند که نتیجه به‌ندرت به آن بدی‌ای می‌شود که در ذهن است. Worry Watch با قیمت 1.99 دلار برای آی‌فون و آی‌پد قابل خریداری است. البته اگر نمی‌خواهید برای این کار هزینه‌ای بپردازید، می‌توانید از روش‌های مشابه هم برای انجام همین کار استفاده کنید. کافی است کمی فکر کنید تا روشی مناسب شما، به ذهنتان برسد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23399 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/08/07 تعداد مشاهده: 1287
سافت گذر