کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318465 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: 4 اپلیکیشنی که نباید از دست بدهید

به گزارش سافت‌گذر ؛ با ورود گسترده گوشی‌های هوشمند به زندگی مردم، هر روز برنامه‌هایی برای این گوشی‌ها عرضه می‌شود که این برنامه‌ها هم به بخشی از زندگی کاربران تبدیل شده‌اند.

 

«ادوبی صوت» Adobe Voice
«صوت»، اپلیکیشن قصه‌گوی شرکت ادوبی که اوایل امسال منتشر شد، بزرگ‌ترین آپدیت خود را این هفته دریافت کرد. بخش جدید این اپلیکیشن با عنوان «لابراتوار تم» Theme Lab به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگ‌های دلخواه خود را برای پس‌زمینه‌های ویدیویی، نوشته‌ها و تصاویر شخصی‌شان بسازند. این آپدیت همچنین با استفاده از کنترل‌های حرکتی که بریدن تصویر را راحت‌تر می‌کند باعث بهبود قابلیت تغیر اندازه تصاویر می‌شود. این اپلیشکیشن به صورت رایگان برای آیپد در دسترس است.


 
«قهرمان بزرگ 6: جنگ رباتی» Big Hero 6 Bot Fight
ای بازی برای گوشی‌های همراه با عرضه یکی از جدیدترین فیلم‌های انیمشین با عنوان «قهرمان بزرگ 6» Big Hero 6 همزمان شده است. بازی کم و بیش حول شخصیت اصلی داستان فیلم با نام «هیرو هاماندا» می‌چرخد. در این بازی شما با ربات‌های مبارز آینده، با رقبای خود در خیابان‌های سان‌فرانسیسکو مواجه خواهید شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بازی «قهرمان بزرگ» از یک بازی آشنا با سبک جفت کردن 3 مهره یا همان match 3 است که در بسیاری از بازی‌های مشابه نیز استفاده می‌شود. این روش به هنگام گشت و گذار کاربران در این شهر تخیلی برای پیشروی در نبردهای بین ربات‌ها استفاده می‌شود. همچنان که بازیکن‌ها در نبردهای بیش‌تری پیروز می‌شوند، می‌توانند به تقویت ارتش خود بپردازند تا به نبرد با حریفانی پیشرفته‌تر بروند. این بازی رایگان برای پلتفرمهای iOS و اندروید در دسترس است.

 

«موجی‌می» MojiMe
شکلک‌های نرم‌افزار «وی‌چت» مدت‌هاست که از بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند. هم‌اکنون این شرکت با ساخت یک اپلیکیشن جدا و اختصاصی با نام «موجی‌می» (شکلک‌من) برای این ویژگی، استیکرهای خود را از قبل نیز بهتر کرده است. کاربران می‌توانند از خود و دوستانشان عکس گرفته و با انتخاب یک استیکر خاص، از تصویر خود به جای سر آن استفاده کنند.

پس از ساخت استیکر هم کاربران می‌توانند آن را از طریق چت در وی‌چت و یا فیس‌بوک به اشتراک بذارند و تا استیکرها به یک نوع بازی هم تبدیل بشوند. این اپلیکیشن رایگان برای iOS در دسترس است.

 

«بهتر بخوابید» Sleep Better
شرکت «رانتستیک» Runtastic این هفته با عرضه اپلیکیشن «بهتر بخوابید» پا به عرصه اپلیکیشن‌های مربوط به تشخیص حرکت در خواب گذاشت. این اپلیکیشن که از طرفی حرکت در خواب را اندازه‌گیری می‌کند و از طرف دیگر یک ساعت زنگدار است، به هنگام خواب کاربر در پس‌زمینه گوشی شما در حال اجراست.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این اپلیکیشن با استفاده از سنسورهای درون گوشی، حرکت شما را در شب اندازه‌گیری می‌کند. این اطلاعات، کاربران این اپلیشکشن را از از الگوی رفتاری خواب خود در شب و همین‌طور از موقعیت مکانی آن‌ها به هنگام مراحل مختلف خواب آگاه می‌سازد. کاربران می‌توانند یک بازه زمانی مشخص را برای بیدار شدن تعیین کنند و اپلیکیشن از اطلاعات به دست آمده در طول شب برای بیدار کردن آن‌ها در مناسب‌ترین زمان و مرحله خواب ااستفاده خواهد کرد. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است. البته برای دسترسی به برخی قابلیت‌های اپلیکشین باید از طریق «خرید درون‌برنامه» مبلغی را پرداخت کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23567 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/08/20 تعداد مشاهده: 1687
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر