کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317945 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت و شبکه موبایل کره شمالی فلج شد

آخرین خبرها از کره‌ی شمالی حاکی از آنند که اینترنت این کشور دوباره قطع شده است. البته این بار قطعی‌ها به اینترنت محدود نشده و شبکه موبایل 3G کره شمالی نیز با مشکل مواجه شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ خبرگزاری چینی Xinhua گزارش داده که اینترنت کره شمالی بار دیگر به کلی فلج شده، اما این بار شبکه موبایل 3G این کشور هم قطع شده است. این گزارش از طریق خط زمینی که بین کره شمالی و چین وجود دارد، تایید شده است.

اینترنت کره شمالی طی هفته گذشته چندین و چند بار با قطعی روبرو بوده است، اما این اولین باری است که شبکه موبایل این کشور کمونیستی با مشکل مواجه می‌شود. تعداد افرادی که در این کشور به اینترنت دسترسی دارند بسیار کم هستند ولی تخمین زده می‌شود که حدودا ۱.۷ میلیون نفر از شهروندان از موبایل استفاده می‌کنند. جمعیت این کشور ۲۵ میلیون نفر است.

براساس آخرین گزارش‌ها از کره شمالی، یک سخنگوی رسمی دولت که نامش فاش نشده، باراک اوباما، رییس جمهوری ایالات متحده را یک «میمون» خوانده بود. دولت این کشور، ایالات متحده را مسئول قطعی‌های اینترنت می‌داند. سخنگوی مذکور امروز به خبرگزاری KCNA کره شمالی با لحنی نژادپرستانه گفته بود:

اوباما همیشه بی‌ملاحظه سخن می‌گوید و همچون میمون در جنگل رفتار می‌کند!

هنوز مدرکی وجود ندارد که ثابت کند چه کسی پشت قطعی‌های اخیر اینترنت در کره شمالی است، اما مسئولین حکومتی این کشور معتقدند آمریکا مسئول این مشکلات است. FBI در مورد هک شدن استودیو سونی پیکچرز انگشت اتهام را به کره شمالی نشانه رفته، اما برخی کارشناسان به این موضوع با دیده شک می‌نگرند! کره شمالی هم این اتهامات را تکذیب کرده است. دفتر اوباما اعلام کرده بود که اقدام کره شمالی مبنی بر هک کردن سونی پیکچرز را تلافی خواهند کرد، ولی مشخص نیست که آیا قطعی‌های اخیر در شبکه اینترنت و موبایل در کره شمالی کار دولت ایالات متحده است یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24307 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/07 تعداد مشاهده: 1680
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر