کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317901 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسته بازی بلوتوثی شیائومی با قیمت ۱۶ دلار معرفی شد

در چند روز اخیر در وبسایت های چینی اخباری مبنی بر معرفی یک دستگاه مرتبط با بازی‌های کامپیوتری توسط شیائومی شنیده می‌شد. امروز این دستگاه گیمینگ معرفی شده است. شیائومی از دسته بازی بلوتوثی خود رونمایی کرده که چون دیگر محصولات این شرکت بسیار ارزان‌قیمت است: تنها ۱۶ دلار!

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ شیائومی ادعا می‌کند که این دسته بازی بسیار ارگونومیک تولید شده تا راحتی مضاعفی در دست داشته باشد و در عین حال روکش روی آن توسط سامسونگ و با مواد بسیار محکمی تولید شده است.

Xiaomi-Bluetooth-Gamepad_7

شیائومی می‌گوید که کیفیت این ریموت کنترولر، مشابه با کیفیت تولیدی دسته‌های بازی سونی PS4 است. روکش دسته و به خصوص دکمه‌ها در برابر نور خورشید و خراش مقاوم هستند. پوشش ویژه روی دسته نیز راحتی مضاعفی را حتی در صورت عرق‌کردن دست به همراه خواهد داشت. طراحی انحنادار آن هم بر لذت‌بخش‌بودن آن افزوده است.

Xiaomi-Bluetooth-Gamepad_2

دکمه‌های این کنترولر با حساسیت بالای خود، سبب افزایش دقت کلی آن شده است. شیائومی ادعا می‌کند که این دکمه‌ها قادرند میزان فشار دست را با دقت بالایی تشخیص داده و بر اساس آن عمل موردنظر را انجام دهند.

Xiaomi-Bluetooth-Gamepad_6

راکر دسته بازی نیز قابلیت اعمال موقعیت ۳۶۰ درجه ای با دقت ۰.۱۷۲ درجه را دارد. این دستگاه همچنین دارای یک موتور لرزش داخلی است که به وسیله نرم افزار همراه آن قابل تنظیم است. این موتور می‌تواند در زمینه‌های مختلف بازی چون ورزشی، مسابقه ای، اکشن و دیگر بازی‌ها، لرزش‌های متناسب را اعمال کند. یک سنسور جاذبه ساخت Bosh نیز در درون محصول شیائومی تعبیه شده است.

بلوتوث ورژن ۳.۰ برای ارتباط با کنسول پیشبینی شده و سیستم مصرف انرژی آن هم در نوع خود جالب توجه است. این کنترولر از سیستم مدیریت انرژی هوشمند بهره می‌برد که پس از ۵ دقیقه عدم استفاده، به حالت استندبای می‌رود و در حالت استندبای نیز قادر است تا یک سال ظرفیت باتری خود را نگه دارد.

همانطور که گفته شد این دسته بلوتوثی با قیمت حدود ۱۶ دلار وارد بازار خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24785 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/11/02 تعداد مشاهده: 2298
سافت گذر
نظرات بینندگان

زکریا رحمانی 1394/01/12 14:52
اگر بیاد به این قیمت که نیست اما بیاد خریدار زیاد داره
رضا 1393/11/02 12:33
سلام؛ حدودا کی قراره بیاد ایران؟