کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی

شایعات مربوط به تولید یک خودروی الکتریکی توسط اپل در این هفته بالا گرفته و در جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال نیز ادعا کرده که اپل قطعا در حال کار بر روی یک خودروی الکتریکی است.

apple-electric-car

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پروژه تولید این خودرو فعلا با نام رمز «پروژه تایتان» شناخته می‌شود و هدف آن تولید یک خودروی تمام الکتریکی است که به یک مینی‌ون شباهت دارد. به گفته وال استریت ژورنال یک تیم چند صد نفره بر روی این پروژه کار می‌کند.

در همین هفته نیز خبرگزاری‌های رویترز و فایننشال تایمز گزارش داده بودند که اپل متخصصین تکنولوژی‌ و طراحی خودرو استخدام کرده است. حتی یکی از کارمندان بی‌نام اپل در نامه ای بیزینس اینسایدر ادعا کرده بود که اپل در حال کار بر روی یک خودرو است که رقابت سنگینی با تسلا خواهد داشت.

با وجود چنین اخباری، هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد ابعاد پروژه و خروجی آن به گفتگو نشست. وال استریت ژورنال نیز به همین موضوع اشاره داشته و می‌گوید که حداقل چند سال طول خواهد کشید که پروژه تایتان آماده تولید شود. و این اتفاق نیز به فرض موافقت تیم کوک و اپل با ادامه این پروژه خواهد بود. اپل قبل از ارائه یک محصول سالها بر روی طراحی و تمامی جوانب آن کار میکند. فعالیت چندساله اپل بر روی آیفون و اپل واچ نیز از تأکید اپل در بی‌نقص‌بودن یک محصول پیش از معرفی حکایت دارد.

پروژه تایتان همچنین ممکن است در نهایت به پلتفرمی برای تست تکنولوژی‌ها و محصولات کنونی و آینده اپل چون CarPlay تبدیل شود که امروزه رقبای سرسختی چون اندروید Auto را در کنار خود احساس می‌کند.

به نظر می‌رسد این پروژه برای مدتی طولانی است که از سوی اپل پنهان نگه داشته شده است. گزارش وال استریت ژورنال ادعا می‌کند که تیم کوک حدود یک سال پیش اجازه آغاز پروژه را صادر کرده و تیمی هزار نفره از کارمندان مختلف اپل را برای تحقیقات و اجرای پروژه در اختیار مهندس سابق کمپانی فورد و مدیر کنونی اپل استیو زادسکی قرار داده بود.

در ماه‌های اخیر، این افراد از طرف اپل بازدیدهایی از کارخانه‌های تولیدکننده خودرو و قطعات مربوط به آن داشته‌اند. وال استریت ژورنال یکی از این کمپانی‌ها را Magna Steyr اعلام کرده که در گذشته برای مرسدس و BMW خودرو تولید می‌کرده است.

هنوز دلیل واضحی برای این تغییر بزرگ در قلب استراتژی اپل یعنی تولید محصولات الکترونیکی کوچک وجود ندارد، اما شاید یک توضیح ساده برای آن بتوان داشت: رشد حیرت انگیز اپل در سال‌های اخیر به پایان خواهد رسید، مگر آنکه بتواند برای افزایش رشد خود، به بازارهای جدیدی ورود کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25181 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/26 تعداد مشاهده: 1527
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1393/11/26 21:33
وجود رقبای بزرگی همچون سامسونگ با اون سری های کهکشانی دلنشینش که داره دنیارو تسخیر میکنه ناقوس روزان بد اپل رو براشون به صدا در آورده. مطمئنم اپل با قدرت روزافزون رقباش به این نتیجه رسیده دیر یا زود باید مثل برندهای بزرگی مثل نوکیا که دیگه بدرود حیات گفتن صحنه رو برای هوشمندهایی نظیر سامسونگ خالی کنه و اگه بخواد اینکارو بکنه باید از همین الان به سمت سیستم های جدیدتری بره. رفتن به سمت خودروهای سوخت فسیلی و بنزینی با بودن کمپانی های عظیمی که در دنیا وجود داره نتیجه ای برای اپل نخواهد داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتن وارد سیستم جدیدی که همون خودرو الکتریکی باشه روی بیارن.خوب ما هم امیدواریم اپل در پروژه جدیدش موفق باشه ولی اپل باید اینبار اینو آویزه گوشش کنه که اگر میخواد در آینده حرفی واسه گفتن داشته باشه و سرنوشت اسفناک گوشی هاش دوباره گریبانگیرش نشه!! بهتره اجناسش رو اینقدر با قیمت بالا نفروشه. نه آخه خدایی کی میاد برای آیفون 6 مبلغ 3 میلیون و 300 بده در شرایطی که گلکسی اس 5 این گوشی زیبا با کلی امکانات جانبی و 100 البته بهتر فقط 1 میلیون و 700 هست؟ دیگه حرفی ندارم جز اینکه حسن ختام افاضاتم اینم یه نمایش فوق العاده برای دوستداران این گوشی زیبا!! :)
www.youtube.com/watch?v=Qd5Ucj7-8Wc