کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باطری اپل واچ قابل تعویض خواهد بود

image-Apple-Watch-battery-graphic

اگر نگران این موضوع هستید که چندین میلیون خرج ساعت هوشمند اپل کنید و در عرض چند سال با از بین رفتن کارایی باطری آن با یک پاره آجر مواجه شوید، استثنائاً این بار اپل در زمینه‌ی باطری برایتان خبرهای خوبی دارد. اینطور که TechCrunch به نقل از یکی از سخنگوهای شرکت اپل آورده است باطری این وسیله قابل تعویض خواهد بود. البته این که این کار چگونه و با چه ساز و کاری انجام خواهد شد فعلاً مشخص نیست.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ با توجه به شناختی که از شرکت اپل داریم، بعید است که راه انجام چنین کاری برای خود کاربران هموار شود. از این رو پیش‌بینی می‌شود که برای این کار نیاز باشد حداقل به یکی از نمایندگی‌های اپل مراجعه کرده و احتمالاً اگر دستگاهتان بیش از یک سال سن داشته باشد، پول تعویض باطری را پرداخت کنید. البته متوجهیم که سطرهای فوق تنها برای کاربرانی که خارج از مرزهای ایران زندگی می‌کنند معنا خواهد داشت. اما دانستن این موضوع باعث می‌شود که موقع خرید ساعت هوشمند اپل از یکی از فروشنده‌ها، صحبت‌های روشن و مستدلی در خصوص تعویض باواسطه‌ی باطری وسیله داشته باشید.

 

سرویس TechCrunch برای روشن‌تر شدن موضوع از اپل درخواست اطلاعات و جزئیات بیشتری کرده است، اما فعلاً پاسخی برای این درخواست داده نشده است. ولی با این حال در همین حد نیز موجب دلگرمی که دستگاهی با چنان قیمتی پشتوانه‌ی خوبی حداقل از نظر عمر طبیعی خواهد داشت. این موضوع بخصوص برای ما کاربران ایرانی که تحت تأثیر شرایط اقتصادی ممکن است یک مدل اپل واچی که می‌خریم اولین و آخرین خریدمان در این رده باشد حائز اهمیت است.

 

یک باطری سالم و سرحال اپل واچ خواهد توانست با یک بار شارژشدن کامل توان مصرف عادی تا ۱۸ ساعت را برایتان به ارمغان بیاورد. اپل “مصرف عادی” را به طور شفافی توضیح داده است: ۹۰ بار چک‌کردن ساعت، دریافت ۹۰ نوتیفیکشن، ۴۵ دقیقه استفاده از اپلیکیشن‌ها و ۳۰ دقیقه ورزش در وضعیتی که با هدست بلوتوثی به موزیک نیز گوش می‌دهید.

 

بعید است که حتی در صورت مصرف سنگین دستگاه نیاز به شارژکردن آن پیش از فرارسیدن عصر داشته باشید. اما با این حال باید قابلیت‌های تشنه‌ی باطری را شناخته و در استفاده از آن‌ها احتیاط به خرج دهید. برای مثال اندازه‌گیری ضربان قلب از جمله کارهایی که به شدت باطری مصرف می‌کند. در صورتی که از این قابلیت در طول ورزش استفاده کنید عمر باطری ۷ ساعت، در صورت پخش مداوم موزیک عمر باطری ۶.۵ ساعت و در صورت استفاده‌ی مداوم برای پاسخ به تماس‌ها عمر باطری تنها ۳ ساعت خواهد بود.

 

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم ساعت هوشمند اپل قابلیتی تحت عنوان Power Reserve نیز خواهد داشت که با غیرفعال‌کردن ویژگی‌های نه چندان حیاتی، دوام باطری ساعت برای مدت‌های طولانی‌تری را تضمین می‌کند. البته در حالت Power Reserve  ساعت هوشمندتان تنها به درد چک‌کردن ساعت خواهد خورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25570 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/12/20 تعداد مشاهده: 1992
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر