کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا در حال خرید بخش شبکه موبایل آلکاتل

به گزارش روز دوشنبه روزنامه Les Echos، شرکت فنلاندی نوکیا به منظور تقویت و گسترش فعالیت خود در زمینه تولید تجهیزات و زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی و همچنین کاهش شکاف موجود در عرضه گسترده خدمات، در حال نهایی کردن توافق‌نامه خرید بخش شبکه موبایل آلکاتل می‌باشد.


nokia-alcatel-lucent

از آنجا که نوکیا تمرکز اصلی خود را بر تجهیزات شبکه‌ای پیشرفته متمرکز کرده است، خرید بخش شبکه موبایل آلکاتل می‌تواند یک فرصت مناسب برای آن‌ها محسوب شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به نوشته این روزنامه فرانسوی، توافق‌نامه مذکور در تیرماه نهایی خواهد شد، بدین منظور جلسات مدیران این دو شرکت برای بررسی مکاتبات دفتری در ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه بلومبرگ نیز اعلام کرد که مدیران نوکیا تصاحب مقر اصلی آلکاتل در پاریس را هم بررسی کرده‌اند، اما تنها خرید بخش شبکه موبایل و وایرلس این شرکت فرانسوی-آمریکایی محتمل‌تر خواهد بود.

نوکیا در سال گذشته نیز خواهان خرید آکاتل به ارزش ۴.۷ میلیارد دلار بوده، اما از آنجا که این شرکت یکی از استراتژی ترین شرکت‌های فعال در حوضه مخابرات فرانسه محسوب می‌شود، سیاست‌مداران فرانسوی با فروش آن مخالف می‌کردند. کارشناسان بر این عقیده‌اند که خرید شرکت آلکاتل به طور قطع محقق خواهد شد و نوکیا بودجه لازم برای این کار را از طریق پولی که مایکروسافت به واسطه خرید مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات به آن‌ها داده تأمین خواهد کرد.

منابع نزدیک به نوکیا اعلام کرده‌اند که این شرکت برای بازگشت به دنیای کسب‌وکار موبایلی خود در سال آینده، در حال برنامه‌ریزی به منظور گسترش فعالیت در حوضه شبکه مخابراتی و کار بر روی نسل پنجم آن می‌باشد. یادآوری این نکته هم خالی از لطف نیست که طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر نیت فروش سرویس نقشه HERE توسط نوکیا به گوش می‌رسید، که میتوان پیش‌بینی کرد در جهت تامین منابع لازم برای خرید آلکاتل صورت گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26014 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1536
سافت گذر