کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ممکن است توافق مایکروسافت با یاهو، 9 مهر به پایان برسد

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده  بود که همکاری‌های خود با یاهو را تجدید کرده و پس از مدت‌ها بحث و یک بار تمدید مذاکرات با یاهو بر سر یک توافقنامه‌ی جدید در استفاده از موتور جستجوی بینگ به توافق رسیده‌اند. حال پس از چندین بار مذاکره تاریخ اعتبار این قرارداد مشخص شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت با یاهو قرارداد جدیدی را برای ادامه‌ی همکاری‌ به امضا رسانده‌اند که پیش از این مدت زمان دقیق این قرارداد مشخص نبود، این احتمال وجود داشت، همانند دوره‌ی قبل، ۱۰ ساله باشد اما حال مشخص شده که این قرارداد تا یکم ماه اکتبر سال جاری یا نهم مهر ماه اعتبار دارد.

قرارداد جدید دارای تغییر بزرگی نسبت به قرارداد قبلی است. در این قرارداد مایکروسافت مدیریت کامل و منحصربه فردی را برای تبلیغات منتشر شده توسط پلتفرم بینگ خواهد داشت، در حالی که یاهو هم مدیریت تبلیغات را بر پلتفرم Gemini خود خواهد داشت. یاهو تبلیغات بینگ و نتایج جستجو‌ که اکثریت ترافیک این پلتفرم را دارد مدیریت خواهد کرد؛ این کمپانی فقط مسئولیت اکثریت و مهم‌ترین ترافیک را بر عهده خواهد داشت نه کل ترافیک.

هنوز هیچ نشانه‌ای از پشیمانی مایکروسافت و یاهو از این قرارداد وجود ندارد اما بر اساس شواهد موجود می‌توان متوجه شد که این کمپانی‌های بزرگ همانند قرارداد سال ۲۰۰۹ خود وابستگی‌ها و تعهدات بیشتری نسبت به هم ندارند؛ مایکروسافت از سال ۲۰۰۹ نیازهای فنی موتور جستجوی یاهو را از طریق بینگ تامین می‌کند، در عوض یاهو موافقت کرده بود که با تشکیل تیمی ویژه، تبلیغات بینگ مایکروسافت را از طریق موتور جستجوی خود بفروشد. حال مایکروسافت قراردادهای دیگری را برای موتور جستجوی خود در نظر داشته و یاهو هم تمایل به توسعه‌ی سیستم تبلیغاتی منحصر به فرد خود را دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26146 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/02 تعداد مشاهده: 1232
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر