کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی DOOM در کنفرانس E3 بتسدا معرفی شد

DOOM یکی محبوب‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین بازی‌هایی است که همه ما منتظر معرفی یک نسخه جدید از آن بودیم. ساعاتی پیش‌، کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2015 به پایان رسید و طی آن از نسخه‌ی جدید بازی DOOM رونمایی شد؛ بازی که نشان داد کاملا همسو با نسخه‌های قدیمی است و همان خشونت و ترس را به همراه دارد. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تهیه کننده اجرایی id Software دقایقی بعد از صحبت‌های کوتاه مدیرعامل بتسدا روی صحنه آمد تا در مورد DOOM صحبت کند. DOOM درباره‌ی سه چیز است، هیولاهای شیطانی، اسلحه‌های فوق‌العاده و گیم‌پلی سریع. تریلر طولانی و کاملی که پخش می‌شود همه‌ی این موارد را در بر دارد و یک هیجان اساسی برای طرفداران بازی است.

گیم‌پلی بازی سراسر درگیری است و لحظه‌ای شما را آرام نمی‌گذارد. از اسلحه‌های نمادین بازی تا سلاح‌های جدیدتری که یادآور بازی‌های Halo و Gears of War هستند در بازی وجود دارد. برخوردهای تن به تن هم عالی کار شده‌اند و با اره‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید حسابی از دشمنانتان پذیرایی کنید.

منوی تعویض سلاح‌ها مانند بازی‌های GTA V کار شده که برای لحظاتی زمان کند می‌شود تا سلاح را انتخاب کنید. در میان همه‌ی این هیایو، واکنش ببینده‌ها در کنفرانس هم بسیار جالب توجه است و رضایت کامل آن‌ها را نشان می‌دهد.

غیر از  بخش تک‌نفره‌ی فوق‌العاده، حالت چندنفره‌ی بسیار گسترده‌ای نیز وجود دارد که علاوه بر تمام حالت‌های رایج بازی‌های چند نفره، به خود کاربران هم این امکان را می‌دهد که برای بازی نقشه طراحی کنند و با دوستان خود در نقشه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی خود مبارزه کنند.

بازی DOOM که فعلاً تنها با همین نام شناخته می‌شود، سال آینده‌ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26870 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/26 تعداد مشاهده: 2573
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر