کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوچرخه جدید پیش از رسیدن به دست‌انداز با ویبره آگاهتان می‌کند

شرکت فورد زمان زیادی را در ماه‌های گذشته صرف اینکه چگونه رانندگان ماشین‌هایش را به اشتراک می‌گذارند کرده است، اما به نظر می‌رسد که بر وسایل نقلیه‌ای جز چهارچرخه‌ها تمرکز کرده باشد.


cover ford ebike

506A7534

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دیشب فورد در کنار اطلاع‌رسانی درباره طرح اشتراک نقطه‌به‌نقطه ماشین‌هایش، به معرفی دوچرخه الکتریکی هوشمند خود به نام the MoDe:Flex هم پرداخت.

این دوچرخه سومین دستگاه از این سبک توسط فورد است و همانند اجدادش، یک موتور و باتری را هم درون خود جای داده است.

می‌توان از این موتور برای حرکت سریع‌تر یا بالا رفتن از سربالایی‌های دشوار استفاده کرد. Flex را می‌توان به دو قسمت جدا و بعد تا کرد تا درون یک ماشین، ترجیحاً ماشین‌های خود فورد، مثل مدل‌های قبلی جای بگیرد.چرا ماشین‌های خود فورد؟

به نظر می‌رسد در آینده صندوق‌عقب ماشین‌های فورد، مجهز به توانایی شارژ موتور الکتریکی دوچرخه‌ای که در آن قرار گرفته باشد، خواهند داشت. آن هم زمانی که راننده در حال رانندگی به مقصد موردنظر است.

دو مدل قبلی این دوچرخه، یعنی MoDe: Me و MoDe: Pro کوچک‌تر بوده و برای مسافرانی طراحی‌شده بودند که قصد رانندگی کردن قسمتی از مسیر را داشتند. به گفته‌ی فورد، Flex برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری طراحی شده است.

506A7544

البته به این معنی نیست که با خرید آن صاحب دوچرخه‌ای حرفه‌ای و مناسب جاده می‌شوید. بد نیست بدانید که این دوچرخه به گوشی هوشمندتان متصل می‌شود و می‌توانید با آن حالت ساده‌ای را انتخاب کنید که به راحتی و با کمترین میزان پدال زدن، به مقصد خود برسید. در راستای پیشرفته شدن در مسیر تنبلی انسان، برنامه‌ی MoDe:Link دوچرخه‌سواران را قبل از شروع به حرکت از آب‌وهوا، وضعیت راه و ترافیک مطلع می‌کند.

506A7566

نکته جالب اینجاست که به گفته‌ی فورد، این دوچرخه افزونه‌ای برای اپل واچ هم دارد که به روشی نامعلوم، می‌تواند چاله‌های مسیر را تشخیص دهد. دوچرخه‌سواران زمانی که به چنین خطراتی نزدیک شوند، لرزشی را در فرمان دوچرخه احساس خواهند کرد؛ اما کمپانی این وسیله نقلیه توضیح نداده که آیا نرم‌افزار بر اطلاعات موجود متکی است، می‌تواند راه را پویش کند یا فقط از جادوی پیشرفته برای کشف چاله‌ها استفاده می‌کند!

ford-ebike-640x360

به نظر می‌رسد که این دوچرخه، فعلاً یک نمونه اولیه است و تا زمانی که فورد تمام ویژگی‌ها، قیمت و تاریخ عرضه آن را مشخص کند، مدت‌زمانی فاصله داریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26996 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/04 تعداد مشاهده: 2230
سافت گذر