کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318455 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت می گوید که با آپگرید کردن به ویندوز ۱۰ چه می شود

در حالی که مایکروسافت کاربران ویندوز ۷ و ۸.۱ را به دریافت آپدیت رایگان تشویق می‌کند اعلام کرده که ویندوز۱۰ در تاریخ ۵ مرداد به بازار عرضه می‌شود. اما در عین حال در حالی که این شرکت مدام از خصوصیات جدید ویندوز ۱۰ می‌گوید کمتر اشاره‌ای به کاستی‌های آن دارد.


windows10-Microsoft

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ از محدودیت‌های نرم‌افزاری شروع می‌کنیم. ارتقا به ویندوز۱۰ به معنای خداحافظی با ویندوز مدیاسنتر، بازی کارتیِ قلب‌ها و گجت‌های دسکتاپ ویندوز ۷ است.  آن دست از افرادی که به استفاده از دیسک‌های فلاپی بر روی ویندوز‌ها عادت دارند نیز ناگزیر به نصب درایورهای تازه هستند و شرکت مایکروسافت هشدار می‌دهد که تماشای DVD مستلزم “نرم‌افزار playback مجزا است.”

گابریل آئول، مدیر بخش توسعه‌دهندگان ویندوز در توییتی اعلام کرده که آپشن DVD مخصوص ویندوز۱۰ اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد اما تا آن زمان کاربران می‌توانند پلیرِVLC را دانلود و استفاده کنند.

علاوه بر کاستی‌های نرم‌افزاری محدودیت‌های دیگری نیز برای کاربران ویندوز۱۰ وجود دارد. نسخه‌ی کورتانا تنها در ایالت متحده، کانادا، بریتانیا، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در دسترس خواهد بود در حالیکه سیستم شناسایی بیومتریک موسوم به Windows Hello به سنسور اثر انگشت، تشخیص چهره و عنبیه مجهز است.
اپ‌های استریمینگ Xbox Music و Xbox Video نیز محدود خواهند شد.

آزار دهنده‌تر از این‌ها احتمال تغییر روال به‌روز رسانی در ویندوز۱۰ است. اگرچه هر دو نسخه‌ی پرو و اینترپرایز به‌روزرسانی را به تاخیر دریافت می‌کنند اما کاربران نسخه‌ی هوم گزینه‌ی دیگری برای انتخاب ندارند.  در عوض به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن به شکل خودکار دانلود و نصب خواهند شد.

ویژگی‌های مورد نیاز گوشی‌ها برای اجرای سیستم‌عامل جدید بر روی آن نیز مشخص شدند: پردازشگر ۱ گیگاهرتز، رم ۱ گیگ، حافظه داخلی ۱۶ و نمایشگری با وضوح تصویر ۱.۰۲۴ در ۶۰۰‌پیکسل. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این خصوص به آدرس Microsoft’s full specs page مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27051 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/07 تعداد مشاهده: 1718
سافت گذر