کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کنفرانس اضطراری اپل در مورد «آیفون ۴»!

 شرکت اپل رسما اعلام کرد که روز جمعه کنفرانس خبری را برگزار خواهد کرد.سخنگوی اپل “استیو داولینگ” روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر، مکان برگزاری کنفرانس را سالن همیشگی  کنفرانس‌های اپل در کالیفرنیا و ساعت شروع آن را نیز ۱۰ صبح اعلام کرده است و انتظار می‌رود با توجه به مشکلاتی که این روزها گریبان‌گیر تلفن همراه آیفون ۴ این شرکت شده است، محتوای این کنفرانس خبری ناگهانی، حول و حوش مشکلات فراوان این تلفن همراه باشد.

پس از عرضه آیفون ۴ بسیاری از کاربران از مشکلات فنی این تلفن همراه مانند آنتن‌دهی  و همچنین نور زرد در تصاویر گرفته شده و حتی مشکلاتی مانند آتش گرفتن خودبخودی گزارش‌هایی را به شرکت اپل ارسال و تقاضای خسارت کرده بودند.

کارشناسان عقیده دارند اپل برای این مشکل باید زودتر راه حلی بیاندیشد و سه راه را نیز پیشنهاد کرده‌اند و اعلام کرده اند که اپل یا باید فراخوان سراسری آیفون ۴ را در دستور کار قرار دهد که در این صورت متحمل خسارت ۱/۵میلیارد دلاری خواهد شد و یا اینکه به مشکلات آیفون ۴ اهمیتی ندهد که در نوع خود عجیب است و یا اینکه با با ارائه یک راه حل دیگر برای آن، بتواند مشکلات آیفون ۴ را از سر تیتر خبری رسانه‌های جهان بیرون بکشد.

برگزاری کنفرانس خبری اضطراری اپل در حالی صورت می‌گیرد که نشریه معتبر گزارشات مصرف‌کننده نیز که تاثیر بسیاری بر بازار مصرف ایالات متحده دارد در گزارش منتشره خود، خرید آیفون ۴ را به خاطر مشکلات فنی توصیه نکرده است.

شرکت اپل نیز تاکنون تنها وعده تعمیر رایگان برای خریداران آیفون ۴ را داده و در حالی که این شرکت  موفق به فروش ۱٫۷ میلیون آیفون ۴ در ۳ روز اول فروش خود به عنوان بهترین فروش تاریخ خود شده، برخی  از ضرر ۹/۹ میلیارد دلاری اپل پس از انتشار گزارش‌های نقص فنی آیفون ۴ و افت ۰٫۴ درصد در هر سهم در بازار بورس آمریکا خبر می‌دهند.

شرکت اپل پیش از این از حل مشکل آنتن‌دهی آیفون ۴ با ارائه یک فریمور سخن گفته بود  که البته پس از ان بود که اذعان کرد که این مشکل سخت‌افزاری بوده و با ارائه فریمور حل نخواهد شد.چندی پیش شرکت اپل فریمور ۴٫۱ آیفون را برای توسعه‌دهندگان برنامه برای آیفون منتشر کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2730 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1389/04/24 تعداد مشاهده: 1276
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر