کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318455 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی اپلیکیشن: کتاب آشپزی در جیب شما

اگر از درست کردن غذاهای تکراری خسته شده‌اید یا وقت درست کردن ناهار و شام نمی‌دانید چه غذایی درست کنید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن فارسی MAZZEH استفاده کنید.


به گزارش سافت گذر به نقل ازدنیای اقتصاد؛ این اپلیکیشن که در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و iOS قرار گرفته است می‌تواند بهترین راهنما برای افرادی باشد که می‌خواهند آشپزی کنند. مزه، یک کتاب تصویری است که غذاهای مختلف و جالبی را به کاربرانش پیشنهاد می‌کند.
با کمک اپلیکیشن مزه می‌‌توانید مزه‌های جدیدی را کشف کنید و از آنها لذت ببرید. بزرگ‌ترین مزیت این اپلیکیشن آموزش از طریق تصویر است؛ یعنی شما تنها با نگاه کردن به چند تصویر می‌توانید یک وعده غذای خوشمزه برای خود و دیگران درست کنید.
کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است، کافی است غذای مورد نظر خود را از لیست غذاها انتخاب کنید و راهنمای گام به گام تهیه آن را از مواد اولیه تا جزئیات تهیه  را  از طریق متن و عکس پیگیری کنید. شما همچنین  می‌توانید دستور پخت خود را نیز به مزه اضافه کنید و با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
عدم نیاز به اینترنت، استفاده از تصاویر اختصاصی با کیفیت، امکان جست‌وجو در تمامی متن‌ها و عنوان‌ها، امکان افزودن مواد لازم به لیست خرید و ویرایش آنها،امکان ارسال مزه‌های جدید به سازندگان برای انتشار در نسخه‌های بعدی و... از ویژگی‌های این اپلیکیشن خوشمزه محسوب می‌شوند. این اپلیکیشن فارسی در حال حاضر به صورت رایگان از طریق کافه بازار برای کاربران سیستم عامل اندروید و از طریق  APPSTORE  برای کاربران سیستم عامل iOS قابل دریافت است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27458 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/04/30 تعداد مشاهده: 2773
کلید واژه ها: ,
سافت گذر