کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317986 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمازون و آی‌بی‌ام برترین شرکت‌های خدمات دهنده وب

دو شرکت آمازون و IBM از بزرگترين عرضه‌کنندگان خدمات نوين مبتني بر وب(Cloud Computing) محسوب مي‌شوند و در اين ميان نام شرکت‌هاي مايکروسافت، گوگل، سيسکو، Red Hat و VMware در ليست مراکزي قرار گرفته است که با سرعت پايين‌تر در اين زمينه به جلو حرکت مي‌کنند.
لازم به ذکر است که در حال حاضر تمام شرکت‌هاي فعال در حوزه فناوري به سمت تمرکز بيشتر بر خدمات نوين مبتني بر وب در حرکت هستند. حتي آن دسته از شرکت‌هايي که خدمات نوين اينترنتي خود را به صورت عمومي در اختيار مردم نمي‌گذارند، از بزرگترين مراکزي محسوب مي‌شوند که در حال ساخت و راه‌اندازي زيرساخت‌هاي مربوط به شبکه‌هاي ادغام‌ شده مبتني بر وب هستند.
شرکت مشاوره‌اي فناوري BTC Logic در آخرين گزارش فصلي خود برترين شرکت‌هاي فعال در زمينه ارايه خدمات مبتي بر وب را مشخص کرده و آن‌ها را در 7 بخش تقسيم‌بندي کرده است که اين بخش‌ها شامل بنياد مبتني بر وب، زيرساخت، خدمات شبکه‌اي، پلتفورم‌ها، ابزارها، امنيت و مديريت مي‌شوند.
مرکز مشاوره‌اي BTC Logic ادعا مي‌کند که دو شرکت آمازون و IBM بزرگترين مراکز عرضه‌کننده خدمات مبتني بر وب هستند، زيرا اين دو شرکت موفق شدند از 7 بخش ياد شده در چهار بخش رتبه بهتري را نسبت به ديگر شرکت‌ها به دست آوردند.
در اين ميان شرکت‌هاي مايکروسافت، گوگل، Red Hat، Salseforce، سيمانتک، VMware، Citrix، EMC، اوراکل، Level 3 و سيسکو در رتبه‌هاي بعد از اين دو شرکت قرار گرفته‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2758 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran تاریخ خبر: 1389/04/28 تعداد مشاهده: 1765
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر