کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارسال پیامک تلفن ثابت به نسبت نصب تجهیزات در شهرهای مختلف

سيستم ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت سيستم متمركزي نيست و امكان ارسال پيامك سيستم مورد نظر بايد در تك تك مراكز تلفني ايجاد شود كه به گفته مدير عامل شركت مخابرات ايران به نسبت نصب تجهيزات در شهرهاي مختلف اين امكان براي آن‌ها ايجاد خواهد شد.

سيستم ارتباطي ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت از عموميت بيش‌تري برخوردار است، بنابراين افراد بيش‌تري از جمله در روستاها از آن منتفع مي‌شوند، هم‌چنين امكان ارسال پيامك از طريق كيوسك‌هاي تلفن سطح شهر وجود ندارد زيرا براي ارسال پيامك به دستگاه‌هاي تلفن خاصي نياز است؛ بنابراين از لحاظ ارسال پيامك‌هاي ناشناس از طريق كيوسك‌هاي تلفن نگراني وجود ندارد.

صابر فيضي ـ مدير عامل شركت مخابرات ايران ـ در اين باره در گفت‌و‌گو با ايسنا گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار مرکز تلفن در کشور وجود دارد که تجهيزات مربوط به پيامک تلفن ثابت بايد در آن‌ها نصب شود، بنابراين مخابرات هر استان بايد اين آمادگي را ايجاد و با نصب تجهيزات اين امکان را براي مشترکانش فراهم کند.

فيضي در ادامه گفت: در حال حاضر برخي گوشي‌ها قابليت ارسال پيامک تلفن ثابت را دارد اما نکته مهم اين است که بايد تعداد اين نوع گوشي‌ها افزايش پيدا کند. البته در حال حاضر تعداد قابل توجهي از اين نوع گوشي در داخل کشور توليد شده است.

وي تصريح كرد: گوشي‌هاي تلفن ثابت بايد علاوه بر ارقام، قابليت ارسال حروف را نيز داشته باشد كه گوشي‌هاي معمولي نوعا اين گونه نيست و يكي از مشكلات اين پروژه همين است.

گفتني است؛ سرويس پيام کوتاه در تلفن ثابت از تمامي ويژگي‌هاي اين سرويس در تلفن همراه برخوردار است و اعلام موفق و يا ناموفق بودن ارسال، هم چنين تکرار عمليات ارسال تا فرستادن پيام از جمله ويژگي‌هاي آن محسوب مي‌شود.

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي پيش از اين گفته بود: تعرفه‌ي پيامك از شبكه‌ي ثابت به ثابت در ارتباط شهري، يك پالس و در ارتباط بين شهري معادل ‌2 پالس محاسبه خواهد شد؛ تعرفه‌ي پيامك از شبكه‌ي همراه به ثابت و از تلفن ثابت به همراه در شهري و بين شهري معادل ‌2 پالس در نظر گرفته شده است.

به گفته لطف‌الله سبوحي تعرفه‌ي پيامك از تلفن ثابت و همراه به خارج از كشور ‌5 پالس تعيين شده است؛ لازم به ذكر است كه تعرفه‌ي يك پالس به ميزان ‌7/44 ريال است.

اما مدير عامل شركت مخابرات ايران اعلام كرد كه بر اساس مذاكرات انجام شده با سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ميزان هر پيامك از طريق تلفن ثابت، 160 كاراكتر به تصويب رسيده است و اعلام شد كه پس از انجام بررسي‌هاي دقيق در کميته‌هاي تخصصي در نهايت شرکت پيک‌آسا به عنوان برنده مناقصه مربوطه اعلام شد.

فيضي پيش از راه‌اندازي نهايي سامانه پيامك تلفن ثابت در تهران با تاكيد بر اين كه اين سرويس جديد بوده و براي مخابرات چندان سودآور نيست گفته بود: در شش استان تهران، فارس،‌ اصفهان،‌ مازندران،‌ آذربايجان شرقي و خراسان رضوي اين سيستم راه‌اندازي و تست شده و در حال آزمايش براي مشتركان محدودي است و زمان ارايه‌ي اين سرويس براي تمام مشتركان در سراسر كشور به مخابرات خود استان‌ها بستگي دارد و زمان مشخصي براي آن تعيين نشده است.

نكته مهم در اين جريان لزوم استفاده از گوشي‌هايي است كه اين قابليت را دارا باشند، در حال حاضر برخي گوشي‌ها قابليت ارسال پيامك تلفن ثابت را دارند اما به گفته مسوولان بايد تعداد اين نوع گوشي‌ها افزايش يابد كه البته امكان توليد آن در كشور نيز وجود دارد و يا مي‌توان آن را از خارج از كشور نيز وارد كرد.

اما محمد روح‌اللهي - مديرعامل شركت مخابرات استان تهران - درباره توان ارسال پيامك از تلفن همراه به تلفن ثابت گفته بود: از نظر فني امكان ارسال پيامك از تلفن همراه به تلفن ثابت امكان‌پذير است اما از آن جايي كه در مورد تعرفه آن با شركت ارتباطات سيار به توافق نرسيده‌ايم فعلا اين امر صورت نمي‌گيرد تا مساله مالي آن به طور كامل حل شود؛ بعد از ارسال پيامك از طريق تلفن ثابت گيرنده پيام، شماره خط ثابتي كه از آن ارسال پيام صورت گرفته است را خواهد ديد.

با استفاده از اين سيستم چنانچه پيامكي ارسال شود و به هر دليلي خط تلفن مقصد اشغال باشد، پيامك در مركز پيامك نگهداري و چندين بار به سمت مقصد ارسال مي‌شود تا به محض آزاد شدن خط به مقصد برسد؛ همچنين فرستنده پيامك مي‌تواند با پيامي كه در صفحه نمايشگر تلفنش ظاهر مي‌شود از رسيدن پيام به مقصد اطمينان حاصل كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2791 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/04/31 تعداد مشاهده: 1323
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر