کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9322 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال کار بر روی یک بسته اصلاحی است

دارندگان گوشی‌های ویندوز فونی و علل خصوص اینسایدرهای ویندوز 10 موبایل مطلع هستند که هفته گذشته ردموندی ها بیلد 10536 موبایل را برای گروه Fast منتشر کردند که در برخی مواقع مشکلات جدی را برای دریافت‌کنندگان به همراه داشته است؛ حال رئیس بخش اینسایدرهای مایکروسافت Gabriel Aul ضمن تائید این مشکل اعلام کرده که طی هفته جاری به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی‌هایی که دچار مشکل شده‌اند منتشر خواهد شد.


windows-10-technical-preview-960

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت هفته گذشته لیستی از گوشی‌هایی که می‌توانند بیلدهای بعدی ویندوز 10 موبایل را دریافت کنند منتشر کرده بود، با این حال باگی مهم در بیلد 10536 باعث گردید که تقریباً تمامی اینسایدر ها بتوانند به این بسته به‌روزرسانی دسترسی داشته باشند.

هرچند بیلد 10536 ویندوز 10 موبایل نسبت به نسخه قبلی از پایداری بیشتری برخوردار است، با این حال برخی مشکلات اساسی باعث می‌گردد گوشی‌های ویندوز فونی که در لیست منتشر شده از سوی مایکروسافت حضور ندارند، پس از دریافت آن با مشکلات جدی روبه‌رو شوند و برخی نیز به طور کلی غیرقابل استفاده گردند.

حال Gabriel Aul در پاسخ به یکی از این کاربران که با دریافت بیلد مورد نظر با مشکل مواجه شده، اعلام کرده که شرکت مطبوعش در حال کار بر روی بسته جدیدی است که با نصب آن بتوانند به آخرین نسخه پایدار پلتفرم دستگاه خود دانگرید کنند.توجه داشته باشید بیلد های پیش نمایش کاملا پایدار نیستند و گزینه خوبی برای استفاده بر روی موبایل اصلی شما نخواهند بود.

اگر دارای یکی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از ویندوز 10 هستید و هم‌اکنون از ویندوز فون 8.1 بهره می‌برید، می‌توانید مستقیماً به بیلد 10536 ویندوز 10 موبایل به‌روزرسانی کنید اما در نظر داشته باشید که این بیلد در حال حاضر تنها برای اینسایدر های دسته Fast منتشر شده است و کسانی که می‌خواهند نسخه Slow این بیلد را دریافت کنند باید اندکی صبر پیشه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28300 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/06/27 تعداد مشاهده: 1437
کلید واژه ها:
سافت گذر