کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر واقعی در تلفن‌های همراه به کمک کاربران می‌آیند

تصور كنيد عينك پيشرفته‌اي به چشم زده‌ايد كه تصاوير متحرك و كوچكي برروي آن نقش بسته و با همپوشاني با اشياي دنياي واقعي و ساختمان‌ها آنچه را كه در جست‌وجويش هستيد، نشان مي‌دهد.

اين امكاني است كه دو اپراتور تلفن همراه ژاپني با استفاده از دوربين‌ها و نمايشگرهاي تلفن‌هاي هوشمند و يك پايگاه داده آنلاين وسيع به دنبال عرضه آن‌ها به ميليون‌ها مشترك خود هستند.

اين شركت‌ها قصد دارد با بهره گرفتن از قدرت اينترنت و وارد كردن آن در زندگي روزمره، شيوه‌اي كه افراد واقعيت‌ها را مشاهده مي‌كنند، تغيير داده و آن‌ها را يك گام به ديجيتالي كردن مشاهده دنيا نزديك كنند.

شركت ژاپني ان تي تي دوكومو قصد دارد در ماه سپتامبر خدماتي را راه‌اندازي كند كه به مردم كمك مي‌كند راه خود را در شهرهاي بزرگي مانند توكيو، اوساكا و مكان‌هاي ديگر در ژاپن بيابند.

در اين خدمات كاربران بايد تلفن همراه مجهز به دوربين‌شان را به جانب يك خيابان، ساختمان يا مكان خاصي بگيرند تا بانك، رستوران، فروشگاه يا مكان ديگر مورد نظرشان را بيابند.

براي اين خدمات تاكنون 600 هزار نقطه در ژاپن از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ايستگاه‌هاي قطار ثبت شده‌اند كه از طريق معيارهاي تعريف شده كاربري قابل جست‌وجو هستند.

اين فن‌آوري كه توسط سازنده نقشه زنرين طراحي شده، از سيستم موقعيت‌ياب جهاني و نرم‌افزار پيشرفته براي قرار دادن برچسب‌هاي مجازي برروي اشياي دنياي واقعي استفاده مي‌كند و هم‌چنين مسيرهايي را مشخص مي‌كند كه از ديد مستقيم كاربر دور مانده‌اند.

اين سرويس هم‌چنين با سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي توييتر كه در ژاپن موفقيت گسترده‌اي داشته است، نيز ارتباط دارد. بنابراين كاربران مي‌توانند مكان‌ها را به‌صورت فوري و در فضاي واقعي يافته و در مورد مكاني كه در آن حضور دارند، پيام‌هاي توييت ارسال كنند.

شركت KDDI كه اپراتور شماره دوي ژاپن است نيز پلتفرمي را طراحي كرده كه به كاربران امكان مي‌دهد به عنوان مثال يك پوستر سي دي را با دوربين تلفن خود اسكن كنند تا به مطالب بيش‌تري مانند متن قسمتي از آهنگ دسترسي يابند.

اين سرويس سپس براي كاربران گزينه‌اي براي دانلود آهنگ تنها با دو كليك فراهم مي‌كند يا آن‌ها را به نزديك‌ترين فروشگاه فروش سي دي راهنمايي مي‌كند.

اين برنامه كه دربردارنده شخصيت‌هاي مجازي است، نسخه پيشرفته‌اي از برنامه ژاپني محبوب براي آيفون اپل به نام "دوربين جهان" محسوب مي‌شود.

اين برنامه مناطق بصري را شناسايي كرده و سپس پيام‌هاي توييت قديمي و زنده را به‌عنوان برچسب‌هاي هوايي در همان منطقه نمايش مي‌دهد. اپراتورهاي متعددي در سراسر جهان از فن‌آوري مشابه بهره گرفته‌اند.

شركت فنلاندي نوكيا برنامه رايگاني به‌نام "پوينت اند فايند" عرضه مي كند كه شامل گرفتن دوربين تلفن به سمت اشيا در دنياي واقعي براي دسترسي به اطلاعات و قابليت‌هاي مربوط به آن‌ها است.

اين سرويس هم‌چنين به كاربران امكان مي‌دهد باركدها را براي مقايسه قيمت اسكن كنند، بازبيني‌ها را بخوانند يا محصولات را به فهرست مورد علاقه خود اضافه كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2893 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/13 تعداد مشاهده: 1488
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر