کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317889 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال ساخت نکسوس‌های بعدی توسط گوگل

گوگل طبق سنت هر سال، امسال هم ساخت گوشی پرچمدارش را به شرکت‌های دیگر سپرد و برخلاف همیشه که یک گوشی تولید می‌کرد، امسال اقدام به ساخت دو گوشی هوشمند کرد. با این حال شایعات حاکی از آن است که گوگل قصد ندارد از سال آینده ساخت سخت‌افزار گوشی‌هایش را به شرکت‌های موبایلی بسپارد و ظاهرا در صدد است که تولید گوشی را خود به عهده بگیرد. 

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با وجود اخباری که درباره‌ی تولید بخش سخت‌افزاری گوشی توسط گوگل منتشر شده، چنانچه تصمیم این غول جستجوگر برای ساخت گوشی‌های نکسوس تایید شود، گوگل باید با شرکت‌هایی همچون HTC، سامسونگ و سونی برای تولید محصولات اندرویدی بالارده رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این تصمیم هنوز در حال بررسی است و تایید نهایی نشده، ولی چنانچه این اتفاق رخ دهد می‌تواند یکی از تصمیمات جالب و هیجانی گوگل برای علاقه‌مندان به نکسوس باشد. گوگل در سری های قبلی نکسوس با شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه همکاری می‌کرد و نسخه‌ی اندروید توسط گوگل و بدنه گوشی توسط یک شرکت دیگر همچون سامسونگ، ال‌جی یا موتورولا ساخته می‌شد.

ممکن است گوگل با اقدام برای ساخت گوشی، بتواند رقیب جدی برای دیگر شرکت‌های تکنولوژی شود. اگرچه این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده، ولی تصور آن هم دور از انتظار نیست، چون گوگل چندی پیش گوگل گلس را خودش تولید کرد. با ساخت تلفن همراه نکسوس، گوگل می‌تواند علاوه بر کنترل داشتن روی سیستم عامل اندروید که برای نکسوس عرضه می‌شود، کیفیت سخت افزار این تلفن همراه را نیز تحت نظر بگیرد. مایکروسافت مدتی است که با ساخت لپ تاپ‌های سرفیس و تبلت‌ها علاوه بر سیستم عامل در بخش سخت افزار نیز ایده‌های خودش را پیاده می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29130 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/21 تعداد مشاهده: 1888
کلید واژه ها: ,
سافت گذر