کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حسگر اثر انگشت عالی، از قابلیت های خیلی دیدنی honor 7

هر موقع صحبت از honor 7 و قابلیت های جذاب آن شود، بی انصافی ست که از حسگر اثر انگشت آن حرفی نزنیم. این حسگر که در زیر لنز دوربین پشتی ست، هدف اولیه آن گزینه ای امن و راحت برای قفل کردن و باز کردن گوشی بجای پین کد است، تا گوشی را از نگاه های کنجکاو دیگران حفظ کنیم. این حسگر، یکی از جالبترین و دوست داشتنی ترین مشخصات این گوشی ست، طوری که بسیاری از کاربران در سرتا سر دنیا و در سایت های معرفی موبایل جهان، به این ویژگی honor 7 بیشترین رای را داده اند.


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ این روزها خیلی از گوشی های رده بالای دنیا قابلیت حسگر انگشت را دارند، دلیلش هم این است که بهترین راه برای راحت کردن خیال کاربر از بابت امنیت گوشی و اطلاعات او ست. چون باز کردن قفل گوشی از طریق پسوورد کار شدنی و راحتی ست، اما این روش امنیتی گوشی را نمی توان براحتی باز کرد.

حالا هر گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت می تواند از این شیوه بجای پین کد محافظتی استفاده کند. اما honor 7 از سایر گوشی های حسگر اثر انگشت دار سبقت گرفته و قدرتمند تر عمل می کند. مثلاً با کمک قابلیت Safe در honor 7 می توانید عکس ها و فیلم ها و فایل های صوتی و بقیه اطلاعات خودتان را جابجا و به پوشه ای منتقل کنید که فقط با وارد کردن پسورد یا اثرانگشت می توانید آن را باز کنید. این روشی عالی برای این است که اجازه ندهید کسی به فایل ها و اسناد شخصی شما دسترسی پیدا کند، خصوصاً وقتی که گوشی خود را به کسی قرض می دهید.


اما این فقط بخشی از قابلیت های حسگر اثر انگشت honor 7 بود. ژست های حرکتی هم در نرم افزار گوشی اجرا می شوند تا به کمک کاربر بیایند. مثلاً وقتی انگشتتان را روی حسگر به پایین بکشید نوار اطلاع رسانی به پایین کشیده می شود و بالا کشیدن انگشت روی حسگر، برنامه هایی که به تازگی باز کرده اید مشخص می شوند. همچنین برای اینکه راحتتر عکس های سلفی بگیرید، به سمت دوربین اشاره کنید و انگشتتان را روی حسگر اثر انگشت بگذارید.

اینها قابلیت های جالب و خیره کننده ای هستند که حسگر اثر انگشت honor 7 به شما هدیه می کند و تشنگی و میل شما را به پرداخت پول بیشتر و خرید این دوربین تشویق می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29401 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/09/14 تعداد مشاهده: 2638
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر