کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های جدید شیائومی را تامین می‌کند

شیائومی در نظر دارد تا در لپ‌تاپ می‌تب ۲ خود به جای استفاده از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا از پردازنده‌های اینتل بهره‌ ببرد. البته در حال حاضر اولین نسل لپ‌تاپ شیائومی معرفی نشده است، اما بیشتر شدن همکاری شیائومی و اینتل در نسل بعدی لپ‌تاپ‌های این شرکت چینی ممکن است پای پردازنده‌های اینتل را به گوشی‌های شیائومی نیز باز کند.

به نظر می‌رسد شیائومی در نظر دارد تا در نسل بعدی لپ‌تاپ‌ خود به طور کامل از پردازنده‌های اینتل بهره ببرد، البته در حال حاضر اولین نسل از لپ‌تاپ‌های این شرکت معرفی نشده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همکاری تنگاتنگ شیائومی با اینتل می‌تواند به نفع این شرکت باشد چرا که این شرکت چینی قصد دارد لپ‌تاپ خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه کند. این لپ‌تاپ به احتمال زیاد، نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد. به علاوه انتظار می‌رود لپ‌تاپ شیائومی در سه نسخه با ابعاد صفحه نمایش ۱۲.۵، ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچ عرضه شود.

برخی از مشخصات لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی شیائومی نیز فاش شده است که از آن جمله می‌توان به استفاده از پنل LED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی Core-i7 نسل چهار، ۸ گیگابایت رم، سیستم عامل لینوکس، پردازنده‌ی گرافیکی GTX 760M با دو گیگابایت ظرفیت حافظه و قیمت ۴۶۶ دلاری اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات سایر نسخه‌های لپ‌تاپ شیائومی در دست نیست اما به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد فاش شدن اطلاعات بیشتری در ارتباط با این لپ‌تاپ‌ها خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29736 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/11 تعداد مشاهده: 1413
سافت گذر