کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317910 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با زدن این عینک راحت تر بخوابید !

mz241

دانشمندان باور دارند که استفاده از وسایل الکترونیکی قبل از زمان خواب ، الگوهای خواب را مختل می کند با وجود این برخی از افراد نمی توانند عادت استفاده از این وسیله ها را ترک کنند . اخیرا فناوری راه های جدیدی را برای این دسته از افراد پیشنهاد کرده است .

به گزارش سافت گذر به نقل ازاخبار فناوری ایران؛ شرکت ژاپنی جین (Jin Co) ، که در زمینه ساخت عینک فعالیت دارد ، اخیرا از یک عینک رونمایی کرده که به طور مخصوص برای کاربرانی که قبل از خواب به میزان زیادی از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند ، طراحی شده است . جین می گوید که این عینک می تواند تا 60 درصد میزان نورهای غنی دارای طول موج کوتاه را کم کند . این نور غنی آبی رنگ می تواند در عملکرد هرمونی که خوابیدن را تسهیل می کند ، اختلال ایجاد کند .

قسمت انتهایی دسته های عینک جین مانند دسته های عینک های معمولی دارای انحنا نیست . این امر باعث می شود که کاربران راحت تر بتوانند روی پهلو بخوابند و از گوشی خود استفاده کنند . جین می گوید : " این عینک مخصوص خوابیدن و نگاه کردن به گوشی و یا تلوزیون طراحی شده است . " عینک جدید جین بدون لنزهای تعدیل کننده 42 دلار قیمت دارد .

مطالعات دانشمندان نشان داده است که افرادی که قبل از خواب از گوشی موبایل و یا دیگر دستگاه های الکترونیکی استفاده می کنند ، دیرتر به خواب می روند . نتایج تحقیقات انجام شده همچنین بیانگر این امر هستند که استفاده از چنین وسایلی عملکرد ساعت بدن را مختل می کند و باعث می شود که افراد نتوانند در هنگام صبح به راحتی از خواب بیدار شوند و آمادگی ذهنی کاملی داشته باشند . نتایج یک مطالعه که در توکیو انجام شد ، نشان داده است که 76 درصد افراد قبل از خوابیدن از گوشی های موبایل خود استفاده می کنند .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30484 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: اخبار فناوری ایران تاریخ خبر: 1394/11/26 تعداد مشاهده: 1931
کلید واژه ها: ,
سافت گذر