کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس از تبلت زن پد ام برای کاربران تجاری رونمایی می‌کند

ایسوس زن پد ام (ASUS ZenPad M) یکی از جدیدترین تبلت‌هایی است که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ تا چند روز دیگر معرفی می‌شود. به تازگی تیزر تبلیغاتی این تبلت توسط ایسوس منتشر شده که در آن به کاربردهای تجاری و حرفه‌ای این تبلت اشاره شده است. این تبلت بیشتر مناسب کاربران حرفه‌ای و افرادی است که امکانات بیشتری از تبلت خود انتظار دارند.


ایسوس در MWC از تبلت زن پد ام برای کاربران تجاری و حرفه ای رونمایی می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرکت ایسوس به تازگی ویدئویی تبلیغاتی از محصول جدید خود با نام تبلت ایسوس زن پد ام منتشر کرده است که در آن به قابلیت‌های خاص و حرفه‌ای این محصول اشاره می‌کند. این تبلت را می‌توان در دسته تبلت‌های تجاری و حرفه‌ای قرار داد. تبلت‌های تجاری به گونه‌ای هستند که مقاومت بیشتر، امنیت بیشتر و حتی امکانات نرم‌افزاری خاصی برای کاربران حرفه‌ای دارند.

در ویدئوی زیر اشاره‌ای به مشخصات فنی این تبلت نشده است چرا که تا چند روز دیگر در MWC ۲۰۱۶، ایسوس زن پد ام به طور رسمی معرفی خواهد شد.تنها موردی که به آن اشاره شده است، معرفی دو نسخه از این تبلت در اندازه‌های ۷ و ۱۰ اینچی است. یکی از قابلیت‌هایی که ایسوس در این تبلت‌ها به آن اشاره دارد، قابلیت ADAM است که مخفف عبارت ASUS Device Admin for Mobile به معنای سیستم مدیریتی ایسوس برای دستگاه‌ها است. با استفاده از امکانات این سرویس، کاربران مدیریت بیشتری بر روی دستگاه خود خواهند داشت. به طور مثال قابلیت کنترل از راه دور تبلت یا نصب برنامه‌ها از منابع دیگر مانند کامپیوتر شخصی، برخی از امکاناتی هستند که سرویس ADAM در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع ایسوس در نسخه جدید این سرویس مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای کنترلی مناسب برای مدیران IT را در کنار یکدیگر گنجانده است که از طریق وب نیز قابل دسترسی هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30582 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/01 تعداد مشاهده: 1948
سافت گذر