کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رشد استفاده هکرها از برنامه‌های جانبی برای حمله به کاربران

نتايج تحقيقات "آي. بي. ام" نشان مي دهد که در 6 ماهه نخست سال جاري هکرها براي انجام برنامه هاي جنايتکارانه خود از فيشينگها کمتر استفاده کرده و در عوض از برنامه هاي جانبي بهره گرفته اند.

گزارش 6 ماهه نخست سال 2010 تيم "تحقيقات و توسعه ايکس- فورس" وابسته به "آي. بي. ام" نشان مي دهد که 4 هزار و 396 نفوذپذيري جديد به کاربران نهايي شناسايي شده که اين رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.

بيشتر اين نفوذها از طريق برنامه هاي جانبي انجام شده است که کاربران استفاده مي کنند به طوري که 55 درصد از تمام نفوذها به کاربران نهايي از طريق اين برنامه ها انجام شده اند.

جنايتکاران وب مي توانند در اين سيستمها حتي از طريق يک فايل "پي. دي. اف" ساده و از طريق دستگاههايي چون "آي- فن" حملات خود را انجام دهند.

همچنين نتايج اين تحقيقات نشان مي دهد که حملات از طرق "فيشينگ" در اين دوره زماني کاهش يافته است. فيشينگ، شکلي از هک کردن است که 10 سال قبل ايجاد شد. فيشينگها سارقاني هستند که در قالب اپراتورهاي بانکي، کاربران را وادار مي کنند که اطلاعات بانکي خود را در اختيار آنها قرار دهند.

اکنون اين بررسيها نشان مي دهد که در 6 ماهه اخير استفاده از اين حملات به کاربران نهايي 82 درصد کاهش داشته است.

باوجود اين، موسسات مالي همچنان به عنوان هدف اصلي هکرها در انجام حملات فيشينگ باقي مانده اند به طوريکه 49 درصد از کل ايميلهاي فيشينگ در اين دوره زماني به موسسات مالي ارسال شده اند.

براساس گزارش بيت سيتي، نتايج اين بررسيها نشان مي دهد در شرايطي که تا پايان سال گذشته، چين به عنوان مهمترين کشور در ارسال ايميلهاي آلوده بود اکنون کشورهاي برزيل، کره جنوبي و هند توانسته اند از اين کشور پيشي گيرند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3148 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ITshow-news تاریخ خبر: 1389/06/11 تعداد مشاهده: 1037
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر