کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با معروف‌ترین کلاهبرداری‌های اینترنتی دهه‌ی گذشته آشنا شوید

آزمايشگاه ضد بدافزار شركت امنيتي Panda Security رتبه‌بندي متداول‌ترين كلاهبرداري‌هاي اينترنتي 10 سال گذشته را منتشر كرد كه كلاهبرداري نيجريه‌اي، روش‌هاي دربرگيرنده زنان زيباي خارجي و دلالان پول و پيشنهادهاي شغلي ساختگي در صدر آن‌ها قرار دارند.

معمولا كلاهبرداري‌هاي اينترنتي از يك الگوي مشابه پيروي مي‌كنند كه در آن خلافكاران سايبري از طريق اي‌ميل يا در يك شبكه اجتماعي با قرباني خود تماس مي‌گيرند و از وي مي‌خواهند با اي‌ميل، تلفن، دورنگار يا كانال ديگري با آن‌ها تماس بگيرد. به‌محض اين كه قرباني در دام مي‌افتد، خلافكاران تلاش مي‌كنند تا با كسب اعتماد وي، بهانه‌اي براي درخواست پول بيابند.

متداول‌ترين كلاهبرداري‌هاي شناسايي شده توسط PandaLabs طي 10 سال گذشته برمبناي انتشار و تكرار آن‌ها به اين ترتيب‌اند:

كلاهبرداري نيجريه‌يي:

اين نخستين كلاهبرداري است كه در اينترنت شكل گرفت و اكنون هم‌چنان به صورت گسترده از سوي خلافكاران سايبري استفاده مي‌شود. اين نوع كلاهبرداري با دريافت اي‌ميلي آغاز مي‌شود كه ادعا مي‌كند از سوي شخصي ارسال شده كه نياز دارد مبلغ قابل توجهي پول را از كشورش كه اغلب نيجريه است، خارج كند.

به قرباني هدف گرفته شده وعده داده مي‌شود در صورت كمك كردن، پاداش قابل توجهي دريافت كند. با اين همه اگر آن‌ها به‌ دام بيفتند از آن‌ها خواسته مي‌شود ابتدا مبلغي را براي كمك به پرداخت هزينه‌هاي بانك ارسال كنند كه معمولا هزار دلار است. به‌محض ارسال شدن اين مبلغ ديگر از تماس خبري نبوده و پول قربانيان نيز براي هميشه از دست مي‌رود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3204 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/06/17 تعداد مشاهده: 1341
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر