کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیب آنلاین پاورپوینت نیز از راه رسید

ابزار پرزنتيشن آنلاين جديد Prezi Meeting كه به افراد متعدد امكان مي‌دهد به‌صورت هم‌زمان از مكان‌هاي مختلف برروي پرزنتيشن‌هايي كه با استفاده از Prezi ساخته شده‌اند كار كرده و به ويرايش آن‌ها بپردازند، عرضه شد.

اين ابزار با هدف رقابت با برنامه پاورپوينت مايكروسافت كه به برنامه استاندارد براي نشست‌هاي كاري در سراسر جهان تبديل شده، عرضه مي‌شود.
آنچه كه Prezi را از خدماتي مانند پاورپوينت متمايز مي‌كند، غيرخطي بودن آن است كه اشتراك‌گذاري اطلاعات را ساده‌تر مي‌كند. براي راحت‌تر تصور كردن آن مي‌توان وايت برد سفيدي را در نظر گرفت كه در داخل مرورگر قرار دارد.
ابزار Prezi Meeting بدون اسلايد است و نيازي نيست كه صفحه به صفحه معرفي شود بلكه داراي يك صفحه است كه در آن كاربران مي‌توانند برروي مطالب مورد نظر بزرگ‌نمايي كرده و بدون وقفه درباره مساله مورد نظرشان صحبت كنند.
بر اساس اين گزارش، ابزار همكاري جديد Prezi امكان مي‌دهد تا 10 نفر به صورت هم‌زمان برروي يك پرزنتيشن به شكل يك سرويس ابري كار كنند.
شركت Prezi سرويس عمومي رايگاني را با صد مگابايت فضاي ذخيره‌سازي و اشتراك‌هاي 500 مگابايتي را به ازاي 59 دلار در سال يا دو گيگابايت و قابليت‌هاي كار آفلاين را به ازاي 159 دلار عرضه مي‌كند.
به گفته مدير اجرايي Prezi، اين شركت در حال حاضر يك ميليون كاربر دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3241 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/06/22 تعداد مشاهده: 2199
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر