کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعه قیمت ۳۰۵ دلاری وان پلاس 3 توسط Zauba تایید شد

وان‌پلاس 3 روز ۱۴ ژوئن در مراسمی رونمایی می‌شود. بنا به اطلاعاتی که از وب‌سایت واردات هند بدست آمده قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی‌ به همراه ۴ گیگابایت رم ۳۰۵ دلار اعلام شده است.

شایعه قیمت ۳۰۵ دلاری وان پلاس 3 توسط Zauba تایید شد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛تلفن‌هوشمند وان‌پلاس ۳ در رویدادی که با فناوری واقعیت مجازی و در ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. برای اولین بار در طول تاریخ، بازدیدکنندگان این رویداد می‌توانند با استفاده از فناوری واقعیت مجازی اقدام به خرید محصول مورد بحث کنید. از زمان شروع مراسم در ساعت ۳ عصر به وقت آمریکای شرقی، سالن واقعیت مجازی وان‌پلاس میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود که شامل یک مرکز خرید نیز است که امکان خرید پرچمدار جدید وان‌پلاس را برای علاقمندان فراهم می‌کند. در ابتدای شروع مراسم، گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ به صورت انحصاری و از طریق مرکز خرید مجازی وان‌پلاس به فروش خواهد رسید و پس از آن در وب‌سایت رسمی این کمپانی نیز قرار داده می‌شود.

حال که صحبت از موبایل‌هوشمند وان‌پلاس ۳ و وب‌سایت‌ها شد، لازم به ذکر است که اعلام کنیم به تازگی این محصول در لیست وب‌سایت واردات هند موسوم به Zauba رویت شده است. بر اساس اطلاعات این لیست، که از ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) در وب‌سایت مذکور درج شده، ۷۲۰۰ دستگاه از مدل ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۳ از هنگ‌کنگ به هند وارد شده است. ارزش مجموع این دستگاه‌ها ۱۶۴.۴ میلیون روپیه هند اعلام شده که برابر با ۲.۴۶ میلیون‌ دلار می‌شود. بنابراین ارزش هر دستگاه از این گوشی‌هوشمند ۳۴۱ دلار خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت یاد شده برای مدل ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۳ در نظر گرفته شده انتظار می‌رود این مدل از ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره ببرد.

oneplus 3

چند روز قبل نیز شایعه دیگری منتشر شد که اعلام می‌کرد وان‌پلاس ۳ با ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی و با قیمت ۳۰۵ دلار عرضه می‌شود. از آنجا که قیمت جدید اعلام شده بر اساس آنچه در وب‌سایت واردات هند مشاهده شده برای مدل ۶۴ گیگابایت این گوشی‌هوشمند ۳۴۱ است، پس می‌توان گفت شایعه یاد شده در مورد قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه نیز به نوعی تایید می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32459 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/23 تعداد مشاهده: 2021
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر