کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رسانه‌های دیجیتال باید به رسانه‌های عمومی در کشور تبدیل شوند

به گفته معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي رسانه‌هاي ديجيتال بايد به رسانه‌هاي عمومي در کشور تبديل شوند.

محمدعلي رامين اظهار كرد: نمايشگاه‌هاي رسانه‌هاي ديجيتال، بايد تقويت شوند چراکه تقويت اين نمايشگاه‌ها باعث مي‌شود که رسانه‌هاي ديجيتال به‌عنوان رسانه‌اي عمومي در کشور تبديل شوند.

وي افزود: اميدواريم که در عرصه رسانه‌هاي رسمي، رسانه‌هاي ديجيتال به‌عنوان رسانه‌هاي عمومي جايگاه بهتر و مناسبت تري نسبت به گذشته به‌دست بياورند.

معاون امور مطبوعاتي وزارت ارشاد تصريح کرد: رسانه‌هاي ديجيتال مي‌توانند يک نوع فعاليت شهروندي را در عرصه رسانه‌هاي رسمي برعهده بگيرند.

رسانه‌هاي ديجيتال روند رو به رشدي دارد

رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور هم گفت: بر اساس رشد IT در تمامي زمينه‌ها مي‌توان گفت رسانه هاي ديجيتال نيز در سال‌هاي اخير با رشد نسبي به لحاظ کمي و کيفي رو به رو بوده است و هم‌چنان روند رو به رشدي را در پي دارد.

پرويز رحمتي در بيان ظرفيت‌هاي سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور در حوزه فعاليت‌هاي شركت‌هاي مختلف در زمينه رسانه‌هاي ديجيتال گفت: اين سازمان در واقع وظايفي را درباره سازمان دهي بازار IT عهده‌دار است. هم‌چنان كه ارتباط بين دستگاه‌هاي مختلف دولتي با شركت‌هاي فعال در اين حوزه را برقرار مي‌كند و مسائل حقوقي صنفي اعضا را پوشش مي‌دهد و چگونگي تعامل اعضاي سازمان و دستگاه‌هاي سياستگذار را پيشنهاد مي‌دهد.

وي در بيان ارزيابي خود از پيشرفت‌هاي رسانه‌هاي ديجيتال در گذشته با حال حاضر گفت: انجام ارزيابي مستلزم كار تحقيقاتي است اما برحسب رشد IT در تمامي زمينه‌ها مي‌توان گفت رسانه‌هاي ديجتيال نيز در سال‌هاي اخير با رشد نسبي به لحاظ كمي و كيفي رو به رو بوده است و همچنان روند رو به رشد را در پي دارد.

رحمتي درباره ميزان مشاركت اين سازمان و اعضاي آن در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال گفت: طبق روال سال‌هاي گذشته سازمان نظام صنفي رايانه‌يي كشور غرفه‌اي در نمايشگاه دارد كه ظرفيت‌ها و امكانات سازمان را به بازديدكنندگان و شركت‌هاي حاضر در آن معرفي مي‌كنيم.

حضور در فضاي مجازي ضعف‌هاي امکاناتي را رفع مي‌کند

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: ارتقاء فضاي مجازي مي‌تواند بسياري از کاستي‌هاي امکاناتي دستگاه‌ها و نهاد ها را رفع کند.

مهدي مصطفوي تصريح کرد: در سال 89 براساس راهبرد فرهنگي 5 ساله خودمان براي خارج از کشور به نوعي فعاليت هاي حضور در فضاي مجازي را تعريف کرده‌ايم و اميدواريم با اين تعريف و شکل‌گيري مرکز فعاليت‌هاي فرهنگي عرصه مجازي در سال 89 و براي سال‌هاي آينده بتوانيم حضور خود را در حد و شأن نظام مقدس جمهوري اسلامي در فضاي مجازي عملياتي کنيم.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: تلاش ما بر اين است تا تا با يک نگاه کاربردي اين حضور را در فضاي مجازي به عنوان يکي از فعاليت‌هاي اصلي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي قلمداد کنيم.

بهبود شرايط رسانه‌هاي ديجتيال نيازمند توسعه زيرساخت‌

يك كارشناس فن‌آوري اطلاعات گفت: براي بهبود شرايط رسانه‌هاي ديجيتال در كشور بايد زيرساخت‌هاي فني - ارتباطي را توسعه دهيم.

علي‌اکبر جلالي افزود: امروزه پهناي باند دسترسي به اطلاعات بيش‌تر شده است و رسانه‌هاي ديجيتال با گسترش اين نوع سخت‌افزار مي‌توانند با كيفيت برتري داشته‌هاي خود را به علاقه‌مندان و نيازمندان اين دسته از اطلاعات عرضه كنند.

وي با بيان اينكه در حوزه‌ رسانه‌هاي ديجيتال، ايران توفيقات نسبتا خوبي داشته است به طوري كه به يقين تعداد افرادي كه به رسانه‌هاي ديجيتال براي كسب اطلاعات مراجعه مي‌كنند بيش از رسانه‌هاي نوشتاري است، تصريح کرد: اگر چه نسبت دقيق استفاده از رسانه‌هاي ديجتيال مشخص نيست ولي مي‌توان به جرات گفت اين رسانه‌ها در ايران رو به توسعه هستند و در آينده نيز سرعت گسترش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

جلالي افزود: يكي از رسانه‌هاي پرمخاطب در حوزه ديجيتال وبلاگ‌ها هستند كه اگرچه به صورت رسمي اطلاع‌رساني نمي‌كنند اما در عمل بر توسعه آگاهي مخاطبان در زمينه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي فعاليت دارند.

به گفته اين كارشناس فن‌آوري اطلاعات در حوزه محتواي ديجيتال از آنجا كه تجربه رسمي وجود نداشته است اما بيش‌تر توليدات محتواي رسانه‌هاي ديجيتال به صورت نوآورانه است و برخي از توليدكنندگان اين نوع رسانه‌ها با در اختيار داشتن نيروهاي جوان و دانشجو كه با انگيزه‌هاي بالا و ذهنيت‌هاي متفاوت در حال فعاليت هستند، از نوآوري بيش‌تري برخوردارند و مخاطبان خاص و عام را جذب كردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3326 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/01 تعداد مشاهده: 1216
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر