کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317902 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در آیفون های آینده از نمایشگرهای میکرولد استفاده می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل احتمالا در نسل‌های بعدی آیفون‌ به جای پنل OLED از پنل‌های microLED استفاده کند.

اپل در آیفون های آینده احتمالا از نمایشگرهای میکرولد استفاده می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همان طور که اطلاع دارید، تا‌کنون شایعات بی‌شماری در ارتباط با امکان استفاده‌ی اپل از پنل OLED در نسل‌های بعدی آیفون، منتشر شده است، اما گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که این شرکت برای مدت طولانی از این پنل‌ها استفاده نخواهد کرد و در عوض ممکن است از فناوری بهتری موسوم به microLED برای دستگا‌های خود بهره ببرد.

وانگ جی-چاو، مدیرعامل شرکت تولیدکننده‌ی نمایشگر Innolux معتقد است که پنل‌های OLED نمی‌توانند در زمینه‌ی نسبت عملکرد به هزینه، به طور کامل جای نمایشگرهای LCD را بگیرند. در عوض، نمایشگرهای microLED جایگزین OLEDها شده و به تدریج به یک فناوری همه‌گیر بدل خواهد شد.

احتمالا مدیران یک شرکت تولیدکننده‌ی پنل‌های LCD، انگیزه‌ای دیگری نیز برای اشاره کردن به مشکلات پنل‌های OLED داشته باشند، چرا که ممکن است نمایشگرهای OLED به تدریج کسب و کار شرکت جی-چاو را به حاشیه برانند. با این حال شواهدی نیز وجود دارد که براساس آن، احتمالا اپل به سرعت فناوری OLED را کنار گذارد. به عنوان مثال، اپل چند سال پیش کمپانی LuxVue، تولیدکننده‌ی پنل‌های microLED را تصاحب کرد و گفته می‌شود یک لابراتوار سری میکرولد را نیز در تایوان برای توسعه‌ی نمایشگر راه‌اندازی کرده است.

در حال حاضر به دلیل آنکه پنل‌های میکرولد چندان مقرون به صرفه نیستند، از آنها در هیچ دستگاه تجاری استفاده نشده است، چنانچه اپل بتواند این عامل را تغییر دهد، به احتمال زیاد ترجیح خواهد داد تا به جای خریداری نمایشگرهایی که توسط کمپانی‌های رقیب ساخته شده‌اند، از فناوری و نمایشگرهای خود استفاده کند.

اما چرا نمایشگرهای میکرولد بهتر هستند؟ از برتری‌های قابل ذکر برای این نوع پنل‌ها، می‌توان به مواردی همچون باریک‌تر و سبک‌تر بودن، طیف رنگ بهبود یافته، روشنایی بیشتر و رزولوشن‌های بهتر اشاره کرد. البته تمام این برتری‌ها به بهای پرداخت هزینه‌ی بسیار بیشتری نسبت به فناوری‌های نمایشگر رایج، به دست می‌آید و این دلیلی است که ما تاکنون محصولی تجاری را ندیده‌ایم که از این نوع پنل‌ها بهره بگیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33564 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/06/10 تعداد مشاهده: 1914
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر