کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317999 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بانک پاساگارد بانکداری مجازی را کلید زد

بانك پاساگارد تمامي فعاليت‌هايي كه مي‌تواند در يك شعب انجام شود را از طريق اينترنتي و مجازي ارائه مي‌دهد.

احمد وادي‌دار ـ عضو هيات‌مديره بانك پاساگارد ـ در يك نشست خبري با اشاره به راه‌اندازي بانكداري مجازي براي اولين بار در ايران اظهار كرد: بانك پاساگارد از ابتداي تشكيل خود سعي داشته تا از «كوربنكينگ» اختصاصي خودش استفاده كند و به گروهي كه همراهي IT اين بانك را بر عهده داشتند، ماموريت داد كه اقدام به طراحي كور بنكينگ ويژه بانك پاساگارد كنند.

وي ادامه داد:‌ طراحي اين امر از سوي كارشناسان بانك پاساگارد انجام شده و هر محصول جديد به راحتي قابل بارگذاري بر روي نرم‌افزارهاي بانك پاسارگاد است.

عضو هيات‌مديره بانك پاساگارد تصريح كرد:‌ نرم‌افزارهاي برتر دنيا داراي چنين امكاناتي هستند و نرم‌افزار "فن‌آپ" با تعريف‌هاي استاندارد بانكداري مجازي راه‌اندازي شده است.

وادي‌دار تاكيد كرد:‌ علاوه بر اين بين سرويس‌هاي نرم افزاري گروه مالي پاساگارد شامل ليزينگ، صرافي و بيمه سازگاري خوبي ايجاد شده تا اين سيتم به صوت يكپارچه عمل و گسترش پيدا كند.

در ادامه محمود پاينده ـ مدير امور انفورماتيك بانك پاسارگاد ـ با بيان تاريخچه‌اي درباره گذر از بانكداري سنتي به بانكداري متمركز، الكترونيك و اينترنتي اهميت بانكداري مجازي را در اين دانست كه ديگر نيازي به حضور مشتري در شعبه نيست بلكه مشتري سفارش خود را به بانك داده و بانك در فضاي بانكداري مجازي آن را عملياتي مي‌كند. تفاوتي نمي‌كند كه مشتري در كجا هست و مواردي مثل افتتاح حساب، سفارش كارت هديه، سپرده‌گذاري يا عقد تسهيلات و صدور چك بانكي دستورات معمول بانكداري اينترنتي مثل نقل و انتقال پول امكان‌پذير است. در واقع مشتري مي‌تواند در خواست‌هاي مشتري را بگيرد و شعبه كارهايش را انجام دهد و پس از مراجعه مشتري، اين امكانات در همان لحظه در اختيار مشتري قرار بگيرد. با گسترش امكانات، اين خدمات به وسيله پيك براي مشتريان ارسال مي‌شود.

وي ادامه داد: ما درصدد گرفتن مجوزي از بانك مركزي براي ايجاد دفاتري هستيم تا ارائه‌ اطلاعات و احراز هويت اوليه براي هر فرد را مستقل از شعب انجام دهد. در واقع درخواست‌هاي مشتري يا توسط شعبه و يا توسط يك مركز متمركز به نام شعبه 777 دريافت شده و درخواست‌ها را به اولين شعبه نزديك به فرد منعكس مي‌كند تا درخواست‌ها را عملي كند.

پاينده از راه‌اندازي باجه اختصاصي بانكداري مجازي در تمام شعب خبر داد كه باعث فرهنگ‌سازي در اين زمينه مي‌شود و اين باجه وظيفه‌ انجام سفارش‌هايي كه از طريق مجازي به اين شعبه مي‌رسد بر عهده دارد.

در ادامه شهاب جوانمردي ـ مديرعامل شركت فن‌آوري اطلاعات پاساگارد ـ با اشاره به تاريخچه‌اي درباره‌ شكل‌گيري كور بنكينگ اختصاصي اين بانك گفت: بانك پاساگارد از ابتدا با نگاهي خاص وارد حوزه بانكداري الكترونيك و مجازي شد و خودش را صاحب تفكر و نگاه در عرصه بانكداري مي‌ديد تا كارها و خدمات بانكي در اين بانك به معناي واقعي آنلاين باشد و به لحظه اعمال شود.

وي ادامه داد: در آن زمان هيچ محصول نرم‌افزاري كه استانداردهاي مورد نظر بانك را پياده كند وجود نداشت و پياده‌سازي يك سيستم جديد سرمايه‌گذاري و ريسك زيادي مي‌طلبيد تا بانك را از حالت آنلايني كه داشت به حالت آنلاين ديگري وارد كند كه اين امر حدود سه سال به طول انجاميد.

جوانمردي گفت: اين نرم‌افزارها با استفاده از تجربه بالاي مديران ارشد بانك پاساگارد و در هماهنگي كامل با آن‌ها اجرا شد و درحال حاضر اين نرم‌افزار در تمام شعب در حال بهره‌برداري است و پاسخگوي نيازهاي آتي با توجه به رشد تراكنش‌ها در آينده هم خواهد بود.

به گفته وي با بهره‌برداري از نرم‌افزار فن‌آپ استانداردهاي نرم ‌افزارهاي بانكي يك پله ارتقا‌ پيدا مي‌كند چون پيش از اين بانك‌ها مجبور بودند مدت زيادي در صف انتظار براي اعمال تقاضاي سرويس‌هاي جديد خود بايستند اما نرم‌افزار فن‌آپ اين امكان را مي‌دهد تا سرويس‌هاي كيفي در زمان كوتاه و هزينه كمتر انجام شود. و ما درصدد گرفتن گواهي‌هاي تضمين شركت‌هاي خارجي را هم هستيم.

مدير عامل شركت فن‌آوري اطلاعات پاساگارد اظهار كرد: ‌اين نرم افزار در شعب وصل نمي‌شود بلكه شعب به صورت‌ آنلاين به بانك اطلاعاتي بانك دسترسي دارند و اطلاعات در آنجا به راحتي در دسترس شعب قرار دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3470 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/19 تعداد مشاهده: 1995
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر