کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 8 از نمایشگری با رزولوشن 2960 در 1440 بهره می‌برد

آخرین اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ سامسونگ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند به نمایشگری با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰  پیکسل مجهز می‌شود.

گلکسی اس 8 از نمایشگری با رزولوشن 2960 در 1440 بهره می‌برد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛پس از شکست گلکسی نوت ۷ سامسونگ، این کمپانی کره‌ای تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نسل جدید پرچم‌دارش را با بهترین مشخصات فنی راهی بازار کند. سامسونگ در نظر دارد پس از حذف حاشیه‌های جانبی که به آن در نسل پیشین گوشی‌های هوشمندش دست یافت؛ حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی را نیز با استفاده نکردن از دکمه فیزیکی، حذف کند و نمایشگری بزرگ در گوشی هوشمندش به کار گیرد. بر اساس شنیده‌ها، بیش از ۹۰ درصد مساحت پنل جلویی گلکسی اس ۸ به نمایشگر این محصول اختصاص خواهد یافت.

با توجه به اینکه سامسونگ خود تولید اسنپدراگون ۸۳۵ را بر عهده دارد، گوشی هوشمند این کمپانی اولین محصولی خواهد بود که با استفاده از قوی‌ترین تراشه‌ی کوالکام راهی بازار خواهد شد. گوشی‌های هوشمند دیگری که در قالب پرچم‌دار رونمایی می‌شوند نظیر جی ۶ ال‌جی، یا از اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کنند یا باید در انتظار عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ از سوی سامسونگ بنشینند.

شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ گلکسی اس ۸ را در دو نسخه راهی بازار خواهد کرد که شامل یک نسخه‌ی ۵.۸ اینچی در کنار نسخه‌ای مجهز به نمایشگر ۶.۲ اینچی تحت عنوان نسخه‌ی پلاس است. آخرین اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند از نمایشگری با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد که نسبت تصویر آن ۱۸.۵:۹ خواهد بود. این رزولوشن کمی بالاتر از نمایشگر‌هایی با رزولوشن QHD است.

سامسونگ نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را طی مراسمی در ۹ فروردین‌ماه در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35402 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/10 تعداد مشاهده: 2401
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی مقامی 1395/11/16 07:29
حامد الف جان، عزیز دیگه کمبود شخصیت که نداریم برادر من بخوایم بیایم وقت بزاریم یه چیزی الکی از خودمون بنگاریم!!
من این گوشی رو پیش خرید کردم از دوبی برام آورده بودن. اون موقع 3400 قیمتش بود. یه لیبل اوتفیتر گذاشتم روش 170 تومن. من از اس 2 تا 7 همه رو پیش خرید میکنم. از هر کدومشون هم شما بخوای میتونم نقاط قوت و ضعفشون رو دونه دونه براتون شرح بدم.
یکی از قسمتهای مورد علاقم که بالاتر هم گفتم دوربین گوشی هست.چون من خیلی از مناظر و طبیعت عکس میگیرم ، این قسمتش برام خیلی کاربردیه.مطمئن باش شما من حسابی تست کردم دارم بهتون میگم که ضعیف شده. بله منم خونده بودم رزولوشنش از اس 6 کمتر شده اما کیفیتش بخاطر دیافراگمش بهتر شده. اس 7 شاید در عکس برداری در شب و تاریکی بخاطر قوی شدن دیافراگمش کیفیت بهتری داشته باشه، اما در مجموع مثل اس 6 نمیتونه با رزولوشن بالا فکوس کنه که در عمل شما ببینی نکته چندان جالبی نیست.چون شما یه عکس رزولوشن بالا از یه تصویر با اس 6 بگیر، یه عکس با اس 7 بگیر.شاید کیفیت در تصویر اس 7 بالا باشه، اما یکمی که زوم کنی تصویر اس 7 بهم میریزه. متاسفانه این ضعف بزرگیه.
بنده خودم از منتقدین آیفون هستم و رو سامسونگ تعصب دارم اما این دلیل نمیشه که ما چشممون رو روی حقیقت ببندیم.
تستهارو خودم کردم و نیازی نیست بخوام از جایی بخونم حامد جان.
حامد الف 1395/11/11 16:15
دوست عزیز مهدی مقامی:
مطمئنی اس 7 دستت گرفتی در مورد دوربینش نظر میدی؟
به عدد 12 کاری نداشته باش. چون 12 اس 7 از 16 اس 6 به دلیل دیافراگم بازتر و فاصله کانونی بهتر، عکس های به مراتب با کیفیت تر و شفاف تری میندازه.
عکس هایی که اس 7 میندازه به جرأت رو هیچ گوشی مشاهده نمیکنی.
یکبار دیگه تست های دوربین این گوشی رو با گوشی های دیگه و همچنین اس 6 بخونید.
مهدی مقامی 1395/11/11 09:03
حذف دکمه Home در گلکسی اس 8 تحول بزرگ و نکته مثبت دیگه ای از سامسونگ خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ خوبه اما صفحه نمایش بزرگ باطری بیشتری رو مصرف میکنه. بیشترین میزان استفاده از باطری متعلق به صفحه نمایش هست و هر چی بزرگتر، مصرف باطری بیشتری رو میطلبه.
تجربه تلخ گوشی های خانواده "نوت" ها و مشکل باطری پرچم دار اونها یعنی نوت 7 همچنان در خاطر همه هست. بنابراین امیدوارم سامسونگ باطری خوب گلکسی اس 7 رو که یکی از ویژگی های عالی آخرین پرچم دار خانواده "اس" بوده در این نسخه جدید قربانی صفحه نمایش بزرگتر نکرده باشه.
در سری اس 7 متاسفانه دوربین که یکی از ویژگی های مهم از نظر من هست نسبت به اس 6 ضعیفتر شد که واقعا امیدوارم سامسونگ در سری اس 8 در کنار صفحه نمایش خوبش، باطری عالی اس 7 و همینطور دوربین قوی اس 6 رو هم قرار بده.lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung