کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت بیشتر در ویندوز 10

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ انجام داده است که اکنون به طور محدود در دسترس است و از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ارتقای تنظیمات بخش حریم شخصی آن اشاره کرد.

امنیت بیشتر در ویندوز 10

به گزارش سافت گذر و به نقل اززد.دی نت، مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که حالت خاصی را برای اجرای بازی‌های ویدئویی با کیفیت و سرعت بهتر به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند که در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما به روزرسانی تنظیمات حریم شخصی این سیستم عامل کمتر خبری شده بود.

این نسخه موسوم به بیلد ۱۵۰۱۹ که در ۲۷ ژانویه عرضه شده، از نظر قابلیت‌های ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم وای.فای نیز ارتقا یافته تا کاربران بهتر بتوانند شبکه‌های وای.فای در دسترس را شناسایی کرده و به آنها متصل شوند.

علاوه بر این امکانات موجود در بخش تنظیمات Game bar، GameDVR، Game Mode هم بیشتر شده است. در نسخه تازه مرورگر Edge هم به‌روز شده تا بتواند از مطالعه محتوای کتب الکترونیک پشتیبانی کند. پیش از این پشتیبانی مذکور در سطح محدودی موجود بود. باز کردن فایل‌های EPUB ذخیره نشده در مرورگر Edge هم از این پس ممکن است.

تحول دیگر ارتقای قابلیت blue light است که از آن می‌توان برای کنترل و ارتقای تنظیمات نمایشگر به گونه‌ای استفاده کرد که آسیب کمتری به چشم و بدن انسان برساند. هنوز مشخص نیست به روزرسانی جدید چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35415 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1395/11/11 تعداد مشاهده: 2059
کلید واژه ها: ,
سافت گذر