کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فراهم شدن زمینه‌ی رقابت سالم در حوزه‌ی ICT

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به منظور ايجاد زمينه‌‎هاي مناسب براي رقابت عادلانه و منطقي بين توليدكنندگان و ارايه‌كنندگان خدمات ارتباطي و حفظ يكپارچگي در شبكه ارتباطي كشور، وظيفه تدوين و اعمال مقررات و استانداردهاي مربوط در حوزه ICT را برعهده دارد.

غلامرضا خاكسار - مدير استاندارها و تائيد نمونه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - با اعلام اين مطلب و با اشاره به هفته استاندارد درباره نحوه تعامل مديريت استاندارد سازمان با موسسه ملي استاندارد گفت: سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نماينده رسمي و منعكس‌كننده نظرات وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در زمينه تهيه و تدوين استانداردهاي حوزه ICT در سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران است.

او ادامه داد: با توجه به اهميت تاييد نمونه تجهيزات ارتباطي و بر اساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات كليه تجهيزات ارتباطي كه وارد كشور شده و يا در داخل توليد مي‌شوند، بايد فرايند تاييد نمونه را طي كنند كه در اين روند مطابقت اين دستگاه‌ها با استانداردهاي بين‌المللي، ملي و قوانين و مقررات داخلي بررسي مي‌شود.

وي عدم آگاهي واردكنندگان و توليدكنندگان از قوانين موجود درباره تاييد نمونه را مهم‌ترين مشكل در زمينه تاييد نمونه تجهيزات ارتباطي عنوان كرد و افزود: در اين راستا سعي كرديم با اطلاع‌رساني از طريق رسانه‌هاي عمومي و سايت سازمان مهم‌ترين مطالب و قوانين را به اطلاع ذي‌نفعان برسانيم.

خاكسار معيار استانداردهاي داخل كشور را مراجع بين‌المللي مانند ITU و ISO و ساير مراجع ذي‌ربط بين‌المللي و تطبيق آن با قوانين داخلي دانست.

مدير استاندارها و تائيد نمونه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، گسترش همكاري با آزمايشگاه‌هاي داخلي و بين المللي جهت بررسي و تطبيق تجهيزات با استانداردهاي ملي و بين‌المللي را از برنامه‌هاي آتي اين سازمان ذكر كرد و گفت: در تلاشيم تعامل مناسب با مراجع ذي‌صلاح جهت تدوين استانداردهاي مرتبط با حوزه ICT ايجاد كنيم.

وي استانداردسازي و تاييد نمونه را كاري علمي توصيف كرد و افزود: بر همين اساس سعي كرديم با مراكز علمي و دانشگاهي مانند دانشگاه تهران، شريف، اميركبير، مركز تحقيقات مخابرات، مركز تحقيقات صنعت انفورماتيك و ساير مراكز تحقيقاتي و دانشگاهي درزمينه استاندارد و تاييد نمونه همكاري و تعامل داشته باشيم كه اين موضوع به عنوان يكي از نقاط قوت مديريت استانداردها و تاييد نمونه است.

خاكسار گفت: اخيرا براي به‌روزرساني تجهيزات آزمايشگاه، مديريت استاندارد نسبت به خريد تجهيزات جديد و راه‌اندازي و تاسيس آزمايشگاه جديد سازمان اقدام كرده و اميدواريم به زودي با طي مراحل اداري فعاليت اين آزمايشگاه آغاز شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه چند درصد از تجهيزات ارتباطي داخل كشور از استانداردهاي لازم برخوردارند گفت: با توجه به اينكه از وظايف مديريت استانداردها و تاييد نمونه تطبيق نمونه‌ها با استانداردهاي ملي و بين‌المللي است، اگر تمام تجهيزاتي كه وارد كشور مي‌شوند، استانداردهاي لازم را نداشته باشند، ترخيص نمي‌گردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3548 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/28 تعداد مشاهده: 1257
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر