کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و وزارت ارتباطات منصوب شد

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، طي حکمي دکتر صمد مومن‌بالله را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات منصوب کرد.

در متن حکم دکتر رضا تقي‌پور آمده است:

"نظر به شايستگي و تجارب ارزشمندتان در امور مديريتي، جنابعالي را با حفظ مسووليت تا زمان انتصاب نفر جايگزين در شرکت ارتباطات زيرساخت به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات منصوب مي‌نمايم.

اميد است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا، پيشرفت و تعالي مادي و معنوي کشور و هم‌چنين نصب العين قرار دادن تقواي الهي برابر چارچوب شرح وظايف محوله جديت و تلاش وافري را ايفا نماييد.

توفيقات شما را در تقويت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

همچنين وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در حکمي ديگر از زحمات مهندس عبدالمجيد رياضي تقدير و تشکر كرد. متن حکم بدين شرح است:

جناب آقاي مهندس عبدالمجيد رياضي اينک که حدود 5 سال از حضور موثر و مفيدتان در مناصب مختلف وزارت متبوع مي‌گذرد و درخواست اين وزارت براي تمديد ماموريت جنابعالي مورد موافقت وزير محترم دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح قرار نگرفت، بر خود لازم مي‌دانم از زحمات و تلاش‌هاي بي‌دريغ جنابعالي در طول دوران تصدي مسووليت معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي و هم‌چنين دبيري شوراي فن‌آوري اطلاعات تقدير و تشکر نموده و از خداوند منان براي شما در مسووليت‌هاي بعدي موفقيت و سربلندي مسالت نمايم. بدون شک وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات حضور ارزشمندتان را در ايام گذشته فراموش نخواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3559 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/29 تعداد مشاهده: 1607
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر