کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهنمایی به دنیای سه بعدی سازی

یکی از فواید وسوسه برانگیز دنیای سه بعدی , سه بعدی سازی در دنیای بازی هاست.ولی روی کدام یک از پلتفرم ها شما قادر به بازی سه بعدی هستید؟ بیشتر شما میدانید که PlayStation 3 و PC قادر به این کار هستند ولی آیا میدانستید که پلتفرم های دیگر هم قادر به سه بعدی سازی هستند؟در اینجا یک راهنمایی سریع برای آشنایی با این پلتفرم ها و بازی های متناسب با آن و وسایل مورد نیاز برای سه بعدی سازی است.

PlayStation 3

با فیلم های سه بعدی که توسط کمپانی Sony Pictures ساخته شده , سونی تقریبا تمام زوایای دنیای سه بعدی از سینمای خانگی و دیگر وسایل الکترونیکی ساخته شده توسط این شرکت گرفته تا دنیای بازی های این شرکت را پوشش داده است.PlayStation 3 به عنوان وسیله ای است که به واسطه ی قابلیت ۳D Blu-ray playback قادر به پخش فیلم ها و همچنین بازی های سه بعدی رو به افزایش این شرکت است.اوایل امسال  سونی اعلام کرد که یک اپدیت برای firmware این کنسول در نظر گرفته که قادر به پخش فیلم های Blu-ray سه بعدی و هچنین بازی های سه بعدی است.

موارد مورد نیاز:

به منظور راه اندازی قابلیت ۳D در PS3 شما به یک به روز رسانی برای firmware این کنسول به نسخه ۳٫۵ یا بالاتر , یک تلویزیون ۳D , و عینک مخصوص نیاز دارید.بعد هم باید در تنظیمات Display کنسول موارد لازم را انجام دهید.

بازی ها:

در حال حاضر تنها تعداد کمی بازی سه بعدی برای این کنسول ساخته شده که شامل : Wipeout HD , Motorstorm Rift 3D , Tumble و SuperStardust HD .البته بازی های زیادی در راه هستند مثل Call of Duty: Black Ops و Gran Turismo 5 برای امسال و Killzone 3 و Crysis 2 برای سال آینده.این ها بازی هایی بودند که سه بعدی طراحی شده اند.بازی هایی هم هستند که سه بعدی طراحی نشده اند ولی از طریق تبدیل ۲D به ۳D که بعضی تلویزیون ها دارا هستند , میتوان آنها را سه بعدی بازی کرد ولی افکت های این طریق بسیار کمنر از سه بعدی واقعی است.

Xbox 360

این کنسول به عنوان ۳D-capable شناخته میشود و Microsoft به بعضی از سازندگان بازی ها سفارش سه بعدی سازی به بازی هایشان را داده است.در حقیقت سه بعدی سازی در این کنسول به مانند PS3 است ولی Microsoft از این قابلیت به عنوان یک قابلیت اصلی ذکر نکرده است.

موارد مورد نیاز:

از آنجایی که بازی های سه بعدی موجود کنسول محدود هستند , شما نیاز به یک تلویزیون با قابلیت تبدیل ۲D-to3D دارید ولی همانطور که ذکر شد , افکت های سه بعدی از این طریق کمتر از معمول هستند.

بازی ها:

Xbox 360 بازی های سه بعدی زیادی ندارد , در حقیقت تنها بازی های سه بعدی این کنسول عبارتند از : James Cameron’s Avatar: The Game و Invincible Tiger: The legend of Han Tao.مثل PS3 بازی Call of Duty: Black Ops برای این کنسول نیز سه بعدی خواهد بود ولی این آخرین عنون سه بعدی برای این کنسول در سال ۲۰۱۰ خواهد بود.به هر حال همان طور که گفته شد شما میتوانید با یک تلویزیون مجهز به ۲D-to-3D هر بازی HD را با افکت های کمتر بازی کنید.

Nintendo wii:


مشترک گرامی.متاسفانه قابلیت سه بعدی برای این کنسول در دسترس نمیباشد.حد اقل نه مثل PlayStation 3 و Xbox 360.اما wii این قابلیت را دارد که بازی ها را به صورت سه بعدی از طریق عینک های سنتی آناگلیف یعنی همان عینک های آبی قرمز معروف ساپورت کند.به دلیل عدم حمایت از HD و خروجی HDMI , این کنسول از ساپورت سه بعدی سازی های مدرن بی بهره است.

PC:

با NVIDIA’s 3D Vision قابلیت سه بعدی سازی از سال ۲۰۰۸ برای PC ممکن بوده و این وسیله از همان تکنولوژی (Active Shutter) تلویزیون های سه بعدی امروزی بهره میبرد اما این تکنولوژی به عنوان یک مبدل جانبی USB ارائه میشود.NVIDIA 3D Vision در مقایسه با PS3 وXbox 360  بازی های خیلی بیشتری را عرضه میکند.اگرچه همه بازی هایی که توسط این دستگاه پشتیبانی میشوند ۳D نیستند اما روش سه بعدی سازی ۳D vision کاملا با تلویزیون های سه بعدی متفاوت است.در حقیقت این دستگاه از یک سیستم درایور اختصاصی برای تبدیل مدل های سه بعدی استفاده میکند که نتیجه مشابهی با بازی های سه بعدی واقعی (یعنی بازی هایی که ذاتا سه بعدی ساخته شده اند) دارد.

موارد مورد نیاز:

به منظور استفاده از سه بعدی سازی شما نیاز به NVIDIA 3D Vision دارید که شامل : یک مبدل , نرم افزارهای ضروری و عینک مخصوص است.شما همچنین به یک کارت گرافیک مناسب NVIDIA و یک مانیتور با ۱۲۰Hz Refresh Rate نیاز دارید.اطلاعات بیشتر سخت افزاری را اینجا مشاهده کنید.

بازی ها:

تقزیبا شما همه بازی های دو سال اخیر را میتوانید سه بعدی بازی کنید.NVIDIA در این زمینه بسیار فعال عمل کرده و با سازندگان زیادی در مورد قابلیت سه بعدی سازی همکاری کرده است.بازی های جدید همیشه در حال اضافه شدن به لیست هستند اما از موارد شاخص میتوان به :Battlefield: Bad Company 2 , Call of Duty: Modern Warfare 2 , Crysis: Warhead و Starcraft II اشاره کرد.لیست کامل را میتوانید اینجا مشاهده کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3563 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: وین بتا تاریخ خبر: 1389/07/29 تعداد مشاهده: 1748
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر