کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار جزئیات جدیدی از نسخه جدید بازی «Call of Duty:Black Ops»

آخرین شماره بازی ندای وظیفه (Call of duty) در کمتر از یک هفته دیگر و در تاریخ تعیین شده سه شنبه آینده، نهم نوامبر  (۱۸ آبان) برای کنسول‌های بازی PC، Xbox 360،PlayStation 3 ، Nintendo Wii و Nintendo DS به بازار عرضه خواهد شد.

call of duty 1

آخرین نسخه از ندای وظیفه با عنوان (Call of Duty: Black Ops)  عملیات‌های سیاه در دوران جنگ سرد خواهد گذشت و کاربران این بازی وظیفه کنترل نیروهای آمریکایی را در ویتنام ، کوبا و دیگر مناطق بر عهده خواهند داشت.

دو شرکت تریارچ و اکتیویژن تصاویری ویدیوئی از این بازی را برای تبلیغات بیشتر عرضه کرده‌اند که از صحنه‌ها و مراحل پیش رو در این بازی و عملیات‌ها و نقشه‌های بازی  چند صحنه را به زیبایی نمایش می‌دهند.

تاکنون در هر نسخه از این بازی به شما یک اسلحه افزودنی برای راحت‌تر شدن جنگ  داده شده است مانند نسخه قبلی که در آن از آرتیلری هوابرد استفاده می‌شد و می‌توانستید از بالای سر دشمنان خود را هدف قرار دهید، اما این بار به رغم قدیمی‌تر بودن فضای تاریخی داستان این بازی که به دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی نزدیک است این بار از یک تکنولوژی جالب رونمایی شده است.

اسلحه جدید بازی Call Of Duty

در نسخه جدید ندای وظیفه شما برای جنگیدن و باز کردن مسیرهایی سخت از یک ماشین کنترلی ساده که روی آن بمبی کار گذاشته شده، استفاده می‌کنید و با فرستادن آن به میان دشمنان خود کارتان را راحت می‌کنید.

پیش‌بینی می شود این بازی رکورد بازی‌های فروخته شده در مدت ۱سال گذشته را بشکند و حتی نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ به ثبت برساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3674 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/08/12 تعداد مشاهده: 1785
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر