کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محافظت از کودکان در محیط اینترنت

هفده ماه مه برابر با 27 ارديبهشت ماه هر سال يادآور امضاي اولين کنوانسيون بين المللي تلگراف در سال 1865 و ايجاد اتحاديه بين المللي مخابرات مي باشد. در سال 1973 اين مناسبت به عنوان روز جهاني مخابرات شناخته شد و پس از تشکيل اجلاس جهاني سران در خصوص جامعه اطلاعاتي (WSIS) در سال 2005 و کنفرانس سران مختار ITU در سال 2006، 17 ماه مه به عنوان روز جهاني مخابرات و جامعه اطلاعاتي نامگذاري شد.


به گزارش خبرگزاري بخش خبرشبکه فناوري اطلاعات ايران از سايت تي سي تي، ITU به عنوان آژانس هدايت کننده ICT سازمان ملل متحد، انتظار دارد که اعضايش آگاهي خود را در مورد نقش ICT در کاهش فقر و ايجاد فرصت براي توسعه بلندمدت و ماندگار، بويژه در ميان آسيب پذيرترين بخش هاي جامعه، افزايش دهند.

موضوع (تم) انتخابي شوراي ITU براي روز جهاني مخابرات و جامعه اطلاعاتي امسال "حفاظت کودکان در محيط اينترنت" مي باشد .


در اجلاس جهاني سران در خصوص جامعه اطلاعاتي، "ايجاد اعتماد و امنيت در استفاده از ICTs"، بوسيله رهبران جامعه بين المللي بر عهده ITU گذاشته شد. نتايج کار WSIS همچنين مشخصا" نيازهاي بچه ها و نوجوانان و حفاظت از آنها در فضاي اينترنتي را مورد تاييد قرار داد.

تعهدات به عمل آمده در اجلاس WSIS در تونس بر "نقش ICT در حفاظت از کودکان و بالابردن ميزان رشد آنها و نيز نياز "افزايش اقدامات لازم براي مراقبت کودکان در استفاده غلط و دفاع از حقوق آنها در زمينه ICT" نيز صحه گذاشت.

ابتکار ITU در زمينه مراقبت بر خط (online) از بچه ها (COP)، در راستاي اختيارات آن سازمان در ايجاد بنيادهايي براي يک دنياي اينترنتي امن و مطمئن براي نسل هاي آينده مي باشد. ضرورت ايجاد COP کاملا" آشکار است. در يک دهه قبل، تنها 182 ميليون نفر در سراسر جهان از اينترنت استفاده مي کردند و تقريبا" تمام آنها هم در کشورهاي توسعه يافته زندگي مي کردند. ولي در اوايل سال 2009، بيش از 5/1 ميليارد استفاده کننده اينترنت در دنيا وجود داشت که بيش از 400 ميليون نفر آنها به باند گسترده (فراخ باند) دسترسي داشتند. اينترنت با بيش از 600 ميليون کاربر در آسيا، 130 ميليون در آمريکاي لاتين وحوزه کارائيب و 50 ميليون در آفريقا، يک منبع همگاني در حال رشد مي باشد و لذا خطرات "بر خط بويژه براي بچه ها به طور گسترده اي در حال افزايش مي باشد.

بر اساس بررسي هايي که اخيرا" انجام شده، بيش از 60 درصد کودکان و نوجوانان هر روز در محيط هاي "چت" صحبت مي کنند. سه چهارم بچه ها به اشتراک اطلاعات خصوصي خود و خانواده شان از طريق اينترنت و تبادل آنها براي دريافت کالا و خدمات تمايل دارند و همه ساله يک پنجم کودکان در معرض خطر تعرض جنسي قرار مي گيرند.

موضوع روز جهاني مخابرات و جامعه اطلاعاتي امسال با اين هدف انتخاب شد که کودکان بتوانند با اطمينان به اينترنت و منابع با ارزش آن دسترسي داشته باشند و هيچگونه واهمه اي از افتادن در دام متجاوزين شيطان صفت در محيط اينترنت نداشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 369 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1388/02/03 تعداد مشاهده: 1375
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر