کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عنصری اصلی به نام سوئیچ

سوئيچ همانند روتر که امکان ارتباط بين چندين شبکه را فراهم مي کند، امکان ارتباط گره هاي متفاوت (معمولاً کامپيوتر) يک شبکه را مستقيماً با يکديگر فراهم مي کند.

رضا جوالچي : سوئيچ يکي از عناصر اصلي و مهم در شبکه هاي کامپيوتري است. با استفاده از سوئيچ چندين کاربر قادر به ارسال اطلاعات از طريق شبکه در يک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر يک از کاربران بر سرعت دستيابي ساير کاربران شبکه تاثير نخواهد گذاشت.

سوئيچ همانند روتر که امکان ارتباط بين چندين شبکه را فراهم مي کند، امکان ارتباط گره هاي متفاوت (معمولاً کامپيوتر) يک شبکه را مستقيماً با يکديگر فراهم مي کند. شبکه ها و سوئيچ ها داراي انواع متفاوتي هستند. سوئيچ هايي که براي هر يک از اتصالات موجود در يک شبکه داخلي استفاده مي شوند، سوئيچ هاي LAN ناميده مي شوند. اين نوع سوئيچ ها مجموعه اي از ارتباطات شبکه را بين صرفاً دو دستگاه که قصد ارتباط با يکديگر را دارند، در زمان مورد نظر ايجاد مي کنند.

در يک شبکه مبتني بر سوئيچ براي هر گره يک سگمنت اختصاصي ايجاد خواهد شد. سگمنت هاي فوق به يک سوئيچ متصل خواهند شد. در حقيقت سوئيچ امکان حمايت از چندين (در برخي حالات صدها) سگمنت اختصاصي را داراست.

با توجه به اينکه تنها دستگاه هاي موجود در هر سگمنت سوئيچ و گره هستند، سوئيچ قادر به انتخاب اطلاعات، قبل از رسيدن به ساير گره ها خواهد بود. در ادامه سوئيچ، فريم هاي اطلاعاتي را به سگمنت مورد نظر هدايت خواهد کرد. با توجه به اينکه هر سگمنت داراي صرفاً يک گره است، اطلاعات مورد نظر به مقصد مورد نظر ارسال خواهند شد. بدين ترتيب در شبکه هاي مبتني بر سوئيچ امکان چندين مبادله اطلاعاتي به صورت همزمان وجود خواهد داشت.

با استفاده از سوئيچ، شبکه هاي اترنت به صورت full-duplex خواهند بود. قبل از مطرح شدن سوئيچ، اترنت به صورت half-duplex بود. در چنين حالتي داده ها در هر لحظه امکان ارسال در يک جهت را دارا بودند. در يک شبکه مبتني بر سوئيچ، هر گره صرفاً با سوئيچ ارتباط برقرار مي کند (گره ها مستقيماً با يکديگر ارتباط برقرار نمي کنند)، در چنين حالتي اطلاعات از گره به سوئيچ و از سوئيچ به گره مقصد به صورت همزمان منتقل مي شوند. در شبکه هاي مبتني بر سوئيچ امکان استفاده از کابل هاي به هم تابيده يا فيبر نوري وجود خواهد داشت.

هر يک از کابل هاي فوق داراي کانکتورهاي مربوط به خود براي ارسال و دريافت اطلاعات هستند. با استفاده از سوئيچ شبکه اي عاري از تصادم اطلاعاتي به وجود آمده و با انتقال دوسويه اطلاعات سرعت ارسال و دريافت اطلاعات افزايش مي يابد. اکثر شبکه هاي مبتني بر سوئيچ به دليل قيمت بالاي سوئيچ، صرفاً از سوئيچ به تنهايي استفاده نکرده و از ترکيب هاب و سوئيچ استفاده مي کنند. مثلاً يک سازمان مي تواند از چندين هاب به منظور اتصال کامپيوترهاي موجود در هر يک از دپارتمان هاي خود استفاده و در ادامه با استفاده از يک سوئيچ تمام هاب ها (مربوط به هر يک از دپارتمان ها) را به يکديگر متصل کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 374 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: هم وطن سلام تاریخ خبر: 1388/02/05 تعداد مشاهده: 1215
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر