کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز کردن قفل ویندوز 10 با نرم افزار سامسونگ Flow

به گزارش سافت گذر، سامسونگ قابلیت جدیدی به نرم افزار سامسونگ Flow افزوده است که از طریق گوشی یا تبلت خود می توانید ویندوز 10 رایانه یا لپ تاپ خود را باز کنید.

سامسونگ مایکروسافت ویندوز ویندوز10 اندروید

سامسونگ Flow نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به رایانه یا لپ تاپ وصل کرده و از طریق آن، فایلهای خود را جابجا کنید و یا هات اسپات را روشن و خاموش نمایید. اخیراً نیز این ویژگی به این نرم افزار افزوده شده است که با آن می توانید قفل رایانه یا لپ تاپ را باز کنید.

پس از اینکه نرم افزار سامسونگ Flow را روی گوشی و رایانه یا لپ تاپ خود نصب کردید، می توانید با اسکنر اثر انگشت موجود روی گوشی خود، وارد رایانه یا لپ تاپ شوید.

همچنین، از طریق سامسونگ Flow قادر خواهید بود هشدارهای گوشی خود را مدیریت کنید. این ویژگیها هم اکنون بر روی تمامی دستگاه هایی که ویندوز 10 دارند، فعال هستند.

نرم افزار سامسونگ Flow برای گوشیهای سامسونگ که اندروید 6 به بالا و روی تبلت های سامسونگ که اندروید 7 به بالا دارند، موجود است.


منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37709 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/13 تعداد مشاهده: 2348
سافت گذر