کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز به کار پلیس مجازی از ماه آینده

سردار اسماعيل احمدي مقدم روز يكشنبه در حاشيه همايش تخصصي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، نظم و امنيت اجتماعي گفت: براي راه‌اندازي پليس فضاي مجازي، دبيرخانه‌اي را تاسيس كرده‌ايم و با آغاز ساختار نويسي و استفاده از تجربيات كشورهاي ديگر شرح وظايف در رابطه با اين پليس تخصصي انجام و بودجه‌هاي مورد نظر هم پيش‌بيني‌ شده است.

وي افزود: تا يك ماه آينده از اين پليس رونمايي مي‌شود، اين در حاليست كه در قانون لازم در رابطه با فضاي مجازي پيش‌بيني‌ شده است.
فرمانده ناجا يكي ديگر از اقدامات مربوط به فضاهاي مجازي را برگزاري همايش‌هاي تخصصي در اين رابطه عنوان كرد و افزود: تقويت كشور در حوزه الكترونيكي و پليس الكترونيك حوزه جديدي است كه بايد مد نظر قرار گيرد.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات نيز در اين رابطه گفت: راه‌اندازي پليس افتا (امنيت فضاي تبادل اطلاعات) يك ضرورت است كه طي سال‌هاي گذشته نياز به آن ديده شده بود و نيروي انتظامي با تشكيل اين پليس در حوزه ايجاد امنيت در فضاي مجازي به سرعت عمل خواهد كرد.
به گزارش (ايسنا)، دكتر رضا تقي‌پور در همايش تخصصي فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات، نظم و امنيت اجتماعي،اظهار داشت: با توجه به گستردگي و پيچيدگي جرايم رايانه‌يي در فضاي مجازي به دليل تنوع و ابزارهاي مختلفي كه در اين فضا وجود دارد، شرايط برخورد با جرايم در دنياي مجازي با شرايط برخورد در فضاي فيزيكي متفاوت است، به طوري كه سابقه برخورد با جرايم در فضاي مجازي زياد نيست و نيازمند رويكرد علمي و تئوري سازي براي تعريف جرايم و برخورد با آن‌هاست.
وي افزود: جرايم در حوزه فيزيكي با هزينه بيش‌تر و نمادي آشكار و علني انجام مي‌شود، اما يكي از مشخصات و ويژگي‌هاي منفي جرايم رايانه‌يي اين است كه هيچ اثري از جرايم به صورت علني در اين فضا وجود ندارد و شهروندان هم با اين گونه جرايم آشنايي ندارند.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات افزود: در سطح جهاني، اتحاديه جهاني مخابرات و ساير اتحاديه‌ها سعي ‌كرده‌اند كه در سال‌هاي اخير اهميت وضع مقررات و جرايم رايانه‌يي را متذكر شوند، اما تاكنون اين موضوع كافي نبوده است كه كشور ما هم از اين روند مستثني نيست و لازم است به موازات كار اجرايي، دانشگاه‌ها و مراكز علمي بحث تئوريك موضوع را دنبال كنند.
وي افزود: زماني كه با توسعه جهشي در حوزه فن‌آوري روبه‌رو هستيم، طبيعي است كه ابزارهاي جرم و بزه به موازات آن توسعه يابد، در نتيجه لازم است كه ساختارهاي ضروري براي مديريت اين حوزه را داشته باشيم.
تقي‌پور از جمله اقدامات پيشگيرانه براي ايجاد امنيت در تبادل اطلاعات را تبيين سند امنيت فضاي تبادل اطلاعات عنوان كرد و افزود: سند امنيت فضايي تبادل اطلاعات در اواخر سال گذشته از سوي دولت تصويب و ابلاغ شد.
وي ادامه داد: همچنين دستورالعمل سامانه امنيت فضاي مجازي هم ابلاغ شده كه بر اساس آن همه دستگاه‌ها ملزم شده‌اند كه اين سامانه را ايجاد كنند.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات افزود: هم‌چنين در سال گذشته در حوزه ارتباطات و فن‌آوري و اطلاعات يك كارگروه تشكيل شد كه براي جلوگيري از تاخيرهاي معمول اختيارات اين كارگروه به دولت تنفيذ شد كه اين كارگروه به صورت مرتب در حال تصويب مقررات و قوانين در كشور است، البته از جمله كميته‌هاي مهم اين كار گروه كميته امنيت فن‌آوري و اطلاعات (افتا) است.
وي خاطر نشان كرد: در برنامه پنجم توسعه يك برنامه مفصل براي موضوع فن‌آوري و اطلاعات پيش‌بيني‌ شده است كه در اين زمينه احكام 49 تا 53 آن هم در مجلس به تصويب رسيد و اميدواريم با اجراي آن در طول برنامه پنجم توسعه جايگاه مناسبي را به خود اختصاص دهيم.
تقي‌پور افزود: بحث امنيت يك اقدام موازي و همزاد توسعه است كه بايد مدنظر قرار گيرد و گرنه در اين زمينه مانند ماشيني خواهد بود كه پس از توليد بايد با ديوار برخورد كند تا بايستد.
وي به موضوع اصل 44 و آزادسازي خصوصي‌سازي در حوزه فن‌آوري و اطلاعات اشاره كرد و افزود: اجراي اصل 44 موضوع را پيچيده مي‌كند چون اگر در گذشته اين فن‌آوري در دست دولت بوده و از امنيت برخوردار بود، امروز به دليل شرايط اجتماعي و اقتصادي همچنين تدابير رهبري، خصوصي‌سازي در حوزه مخابرات اتفاق افتاده و به تناسب آن نياز به مقررات و قوانين و ضوابط بيش‌تر براي حفاظت از داراي‌ها در اين شبكه‌ها افزايش يافته است كه بيش‌ترين زحمت اين موضوع هم مربوط به پليس سايبري است.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات ادامه داد: پيش از اين اين حفاظت توسط دولت انجام مي‌شد، هرچند امروز هم در پروانه‌هاي كه از سوي وزارت مخابرات به دفاتر خصوصي داده مي‌شود، الزام به رعايت مقررات قيد شده است، اما با اين شرايط باز هم نيروي انتظامي بايد همت مضاعفي را براي نظارت در اين حوزه داشته باشد.
وي با بيان اين كه زيرساخت‌هاي توسعه فن‌آوري در كشور فراهم است، افزود: كشور به موازات اين توسعه مي‌تواند ادعا داشته باشد كه در زمينه صوتي به صورت مطلوب عمل كرده است، به طوري كه به پوشش 97 تا 98 درصدي رسيده است.
تقي‌پور ادامه داد: در ارتباط داده‌ها داراي عقب‌ماندگي هستيم كه بايد به تامين نيازها بپردازيم، هرچند در هفته دولت طي سال جاري از 25 گيگابيت به 50 گيگابيت بر ثانيه رسيده است و در ماه‌هاي آتي اين ميزان به 470 گيگابيت بر ثانيه مي‌رسد.
وي به راه‌اندازي پليس افتا اشاره كرد و افزود: پليس افتا يك ضرورت است كه طي سال‌هاي گذشته نياز به آن ديده شده بود و نيروي انتظامي با تشكيل اين پليس در حوزه ايجاد امنيت در فضاي مجازي به سرعت عمل خواهد كرد و اميدواريم نيروي انتظامي همان گونه كه در دنياي فيزيكي در زمينه ايجاد نظم و امنيت بوده، در دنياي سايبري هم موفق باشد.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات موضوع فن‌آوري را به عنوان زيرساخت در زمينه اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي عنوان كرد و افزود: اگر نتوانيم اين زيرساخت را به صورت امن داشته باشيم، نمي‌توانيم در اين زمينه به توسعه برسيم.
وي به برنامه پنجم توسعه اشاره كرد و افزود: شش محور راهبردي در برنامه پنجم توسعه مشخص شده كه دو موضوع آن مربوط به توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي و فن‌آوري اطلاعات و امنيت اين حوزه زير نظر وزارتخانه است.
تقي‌پور افزود: در برنامه پنجم توسعه 100 درصد خدمات دستگاه‌ها و 70 درصد خدمات به مردم به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود، همچنين توسعه سلامت و رفاه الكترونيكي كه به كاهش اتلاف وقت مردم كمك خواهد كرد، از ديگر موضوعاتي است كه در برنامه پنجم توسعه به آن توجه شده است.
وي خاطر نشان كرد: توسعه فرهنگ ايراني و اسلامي محور ديگري است كه در برنامه پنجم توسعه به آن پرداخته مي‌شود و توسعه تجارت و بانكداري الكترونيكي هم در اين برنامه مد نظر قرار گرفته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3774 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1389/08/24 تعداد مشاهده: 1729
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر