کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وجود2 میلیون شماره غیرفعال تلفن همراه در کشور

به گفته مدير عامل مخابرات ايران بر اساس آمار، در بخش تلفن ثابت نزديک به 25 ميليون مشترک وجود دارد و در تلفن همراه نيز با توجه به سقف پروانه‌اي که شرکت مخابرات دارد، مي‌توانيم تا 38 ميليون سيم‌کارت در اين زمينه واگذار کنيم که هم اکنون نزديک به 37 ميليون سيم‌کارت در کشور واگذار شده است.

صابر فيضي با بيان اينکه نزديک به 2 ميليون شماره غير فعال نيز در تلفن همراه وجود دارد، ابراز کرد: کشور ما از نظر هزينه ارتباطات در دنيا از بين 107 کشور جهان، از نظر ارزاني در رتبه 104 قرار دارد و وقتي اين رقم به ترتيب قرار مي‌گيرد، مشخص مي‌شود که پايين‌ترين قيمت را در اين زمينه در منطقه داريم.

وي ادامه داد: تنها در بحث ارتباطات اينترنت به دليل نبود بسترهاي محتوا در داخل کشور، مقداري قيمت بالاست. هم‌چنين از نظر ارائه سرويس‌هاي تلفن همراه و تلفن ثابت پايين‌ترين سطح قيمت را در منطقه و جهان داريم.

اين مقام مسوول در زمينه سرويس‌هاي جديد همراه اول براي کسب جايگاه در فضاي رقابتي، بيان کرد: اخيراً سرويس ارزش افزوده‌اي براي تلفن‌هاي ثابت و سيار مدنظر داريم که به تدريج در کشور مطرح خواهد شد.

به گفته او هم‌اکنون يک طرح بزرگ را در ارتباطات سيار تحت عنوان موبايل بانکينگ مطرح کرده‌ايم؛ به گونه‌اي که بر اساس اين طرح، مي‌توان حسابي داشت و از آن حساب خريد کرد و به حساب ديگران نيز پول واريز كرد. اين طرح يکي از سرويس‌هايي است که اخيراً مطرح شده و به تدريج در کشور عرضه خواهد شد.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران، با بيان اين که پوشش جاده‌اي ارتباطات استاندارد تعريف شده‌اي دارد، گفت: هم‌اکنون پوشش جاده‌هاي اصلي کشور توسط اين شرکت به صورت 100 درصد است. البته نقاط محدودي نيز وجود دارد که به دليل برخي مشکلات، نمي‌توان آن مناطق را تامين كرد.

او گفت: امسال پوشش ارتباطي در جاده‌هاي ريلي نيز نهايي مي‌شود و بحث جاده‌هاي بين فرمانداري‌ها نيز امسال برنامه‌ريزي شده و تکميل خواهد شد. در پوشش روستايي و محله‌هاي توريستي هم برنامه‌ريزي 3 ساله صورت گرفته است.

فيضي با بيان اينکه دولت الکترونيک بر اساس بستر اينترانت در کشور ايجاد شده است، تاكيد كرد: با مصوباتي که دولت و مجلس در اين زمينه داشته‌اند، تمامي نهادها و سازمان‌هاي عمومي دولتي مکلف شدند که به بستر اينترانت ايجاد شده، ارائه سرويس کنند. در اين راستا شرکت مخابرات نيز در داخل استان‌ها آمادگي دارد که به تمامي سازمان‌ها و نهادها به‌صورت مستقيم ارايه سرويس کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3963 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/18 تعداد مشاهده: 1319
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر