کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318003 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه‌های مخابراتی و پستی تغییری نخواهند داشت

طبق گفته مسوولان وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، هدفمند‌سازي يارانه‌ها تاثير مستقيمي در حوزه مخابرات ندارد و هيچ تغييري در نرخ تعرفه اپراتورهاي تلفن همراه با اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

شب گذشته بزرگ‌ترين اصلاح اقتصادي در كشور كليد خورد و رييس جمهور اعلام كرد كه بخش اصلي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها از امروز اجرا خواهد شد.

با آغاز اين طرح اين سوال درباره تغيير تعرفه‌هاي مخابراتي هم به وجود آمده است كه مدير عامل شركت مخابرات ايران پيش از اين درباره تاثير هدفمندي يارانه‌ها و ارتباط آن با تعرفه‌هاي مخابرات تاكيد كرده بود: هدفمندي يارانه‌ها ارتباط مستقيمي با تعرفه‌هاي مخابرات ندارد، در حوزه‌ي مخابرات تا به حال يارانه استفاده نمي‌كرديم، يعني دولت چيزي مستقيم به نام يارانه پرداخت نمي‌كرد.

در حالي كه به گفته رييس جمهور، بخش اصلي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها از امروز به اجرا درآمده است، وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات پيش‌تر اعلام كرده بود كه هيچ تغييري در نرخ تعرفه اپراتورهاي تلفن همراه با اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها نداريم.

دكتر رضا تقي‌پور اظهار كرده بود: ممکن است اپراتورها بخواهند در تعرفه برخي از خدمات خود تغييري بدهند که بايد براي اين کار از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درخواست رسمي کنند كه اين درخواست اگر منطقي باشد، بررسي خواهد شد اما به‌طور مشخص تغييري در تعرفه‌ها نداريم.

او با اشاره به آغاز اجراي قانون هدفمندسازي يارانه، گفته بود كه موضوع دورکاري کارکنان دولت که به تصويب نيز رسيده است، يکي از زمينه‌هاي صرفه‌جويي دولت در مصرف برق و سوخت گرمايي است.

وزير IT شرايط جديد جامعه به واسطه هدفمند کردن يارانه را فرصت جديدي براي سه حوزه مخابرات، پست بانک و پست دانسته و گفته بود: در اين ميان سهم مخابرات در زندگي مردم هر روز در حال افزايش است به گونه‌اي که در آينده نزديک هر خانواده نياز به يک خط اينترنت خواهد داشت.

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات تاكيد كرده بود كه هدفمند‌سازي يارانه‌ها تاثير مستقيمي در اين حوزه ندارد، اما در عين حال يادآور شده بود: اتفاقي كه افتاده اين است كه دولت نبايد با بحث خصوصي‌سازي طبق قانون اصل 44، براي اپراتور‌ها تكليفي را معين كند كه كالا و خدماتي را به ضرر بفروشند و اين بحثي است كه بايد در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات اثبات كنند كه قيمت تمام شده‌شان بيش از تعرفه‌ي فعلي است كه در آن صورت كميسيون در اين رابطه تصميم‌گيري مي‌كند.

مدير عامل شركت پست نيز خدمات پستي را از جمله اقلامي دانست كه پس از هدفمند كردن يارانه‌ها افزايش قيمت پيدا نخواهد كرد و گفت: پيش‌بيني مي‌كنيم پس از هدفمند كردن يارانه‌ها استفاده از خدمات پستي افزايش يابد. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4033 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/09/29 تعداد مشاهده: 1344
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر