کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمک هوش مصنوعی به کاهش آمار جنایات

نگاهی به این خبر

به گزارش سافت گذر، سیستم های هوش مصنوعی که فضانوردان را برای سفر به فضا آماده می کرد، حالا به کاهش آمار جنایات کمک می کند. پلیس بلژیک بر این باور است که تکنولوژی این قابلیت را دارد.

هوش مصنوعی چین آمریکا بلژیک امارات

کمک هوش مصنوعی به انسان

به نظر شما پلیس بلژیک و ایستگاه فضایی بین المللی چه چیز مشترکی دارند؟ اگر پاسخ داده اید که توانایی شبیه سازی شرایط را دارند، درست گفته اید.

هوش مصنوعی که فضای خارج از جو زمین را برای فضانوردان تشبیه کرده است، حالا می تواند صحنه های جرم را با توجه به داده ها و اطلاعات، برای پلیس بازسازی کند تا مجرمان راحت تر شناخته شوند.

این روش تقریباً 15 سال پیش توسط فضانوردان اروپایی در ایستگاه فضایی اروپا ابداع شد که در حال آموزش بودند تا به سؤالاتی نظیر "این چیست؟" و "این کجاست؟" پاسخ دهد.

این تکنولوژی طی سالهای اخیر بسیار سریع رشد کرده و به این مرحله رسیده است. همچنین قرار است آزمایش های پیچیده تری روی سیستم انجام شود که یکی از این آزمایشات، در اواخر سال 2018 انجام خواهد شد که آن را به همراه یک فضانورد به فضا ارسال خواهند کرد.

یادگیری عمیق، همچون کارآگاهها

توانایی هوش مصنوعی در زمینه کاهش خطرات کشف حقیقت برای انسانها، نه تنها فضانوردان، بلکه کارآگاهان را نیز به استفاده از این تکنولوژی ها ترغیب کرده است.

استفاده از این فناوری زمانی بیشتر شد که توانست به سؤالات اساسی نیروهای امنیتی پاسخ دهد و نتایج را نیز با وضوح کامل نمایش دهد.


این ماشین های باهوش، توانستند داده های جمع آوری شده توسط دوربین های مداربسته و سرویس های امنیتی را در کنار یکدیگر قرار داده و نتایج مهمی بگیرند.

پلیس بلژیک البته به دنبال این است تا استفاده از هوش مصنوعی را ساده تر کند زیرا قصد دارد نرم افزاری طراحی کرده و با چند کلیک ساده، داده های موجود در شبکه های اجتماعی، متون پیامها و . . . را برای نتیجه گیری در کنار هم بگذارد.

حالا با توجه به چنین تکنولوژی، به نظر می رسد با استفاده از هوش مصنوعی، شغل کارآگاهان نیز نهایتاً تا میانه های سال 2018، وارد عصر جدیدی شود.

علاوه بر بلژیک، کشورهای دیگر نیز به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش جنایت هستند به طوری که چین می خواهد با هوش مصنوعی، شهروندانی که پتانسیل انجام جنایت دارند را شناسایی کند و امارات نیز چندین ربات افسر پلیس استخدام کرده است. به علاوه، هر روز آمار کشورهایی که از هوش مصنوعی در زمینه ارتقا امنیت استفاده می کنند، در حال افزایش است.



منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40487 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/11/20 تعداد مشاهده: 3621
سافت گذر