کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنچه باید درباره شارژ خودروهای برقی بدانید

به گزارش سافت گذر، استفاده از خودروهای برقی که روز به روز در حال افزایش است، ممکن است برخی افراد را به این فکر فرو برد که شارژ این ماشینها چگونه است و یا ایستگاه شارژ باتری این خودروها چگونه می باشد؟

با سافت گذر همراه باشید تا در ادامه، این مطلب را برایتان توضیح دهیم.

زیمنس خودروهای برقی خودروهای الکتریکی فناوری تکنولوژی

فکر کردن در مورد ایستگاه شارژ باتری خودروهای برقی، آنقدر مهم است که می تواند هم بر انتخاب ایستگاه شارژ تأثیرگذار باشد و هم بر دارنده خودرو.

بر خلاف خودروهای هیبریدی که باید همیشه سیم شارژر 120 ولتی به آنها متصل باشد، دارندگان خودروهای برقی باید ایستگاه شارژ در خانه یا نزدیکی محل زندگی خود داشته باشند.

آن دسته از افرادی که پارکینگ خانگی یا گاراژ ندارند، بهتر است خودروی برقی خود را به ایستگاه های شارژ عمومی ببرند.

حال این سؤال پیش می آید که بهترین ایستگاه شارژ باتری خودروهای برقی، چه مکانی است؟

تحقیقات نشان داده که ایستگاه شارژ خانگی تولیدی شرکت زیمنس به نام Versicharge VC30GRYU، بهترین گزینه می باشد.

البته ممکن است این ایستگاه نیز برخی ویژگیها را نداشته باشد ولی قدرت بالا، کارایی زیاد و قیمت ارزان آن (حدود 500 دلار)، می تواند نقاط قوت این ایستگاه باشند.

ایستگاه بعدی که می خواهیم معرفی کنیم، eMotorWerks JuiceBox Pro 40 نام دارد که قدرت بیشتری را به خودروهای برقی سنگین ارائه می دهد و قابلیت اتصال وای فای نیز دارد.

البته این منبع انرژی، بیشتر به درد آینده و خودروهای برقی پیشرفته‌تر می خورد.

آخرین نمونه که معرفی می کنیم، AeroVironment TurboCord Dual می باشد که قابل حمل است.

این ایستگاه شارژ، می تواند به جریان برق 240 ولتی با خروجی 15 آمپری متصل شود ولی با یک آداپتور می توان 240 ولت را به 120 ولت کاهش داد.

TurboCord نسبت به دیگر دستگاه های اشاره شده، سرعت شارژ کمتری دارد.

به گزارش سافت گذر، تحقیقی که انجام شد، تنها مربوط به ایستگاه هایی بود که جریان 240 ولتی و خروجی 30 آمپری داشتند زیرا بیشترین خروجی که یک خودروی برقی مدرن می تواند داشته باشد، همان 30 آمپر است.

با شارژ خودرو توسط این دستگاه ها، می توان در هر ساعت حدود 20 مایل (حدود 33 کیلومتر) رانندگی کرد که این یعنی خودروهایی که تا 125 میل (حدود 202 کیلومتر) حرکت کرده اند، در طول شب تا روز می توانند کاملاً شارژ شوند.

البته این نکته را نیز یادآور شویم که خودروهای تولیدی شرکت تسلا، تنها با منبع نیروی خودِ این کمپانی شارژ می شوند زیرا خروجی این منابع 72 آمپر است.

بر اساس اطلاعات دریافتی توسط سافت گذر، اکثر شرکت‌ها توصیه می کنند که ایستگاه های شارژی را خریداری کنیم که توسط سازمان تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی، مهندسان خودروهای برقی و آزمایشگاه های معتبر، تأیید شده اند زیرا مدرکی که این مراکز اشاره شده ارائه می کنند، تمام اتصالات خودرو را تضمین کرده و خطر آتش سوزی را کاهش می دهند.



در پایان اشاره کنیم که از میان چند ایستگاه شارژ خودروهای برقی که معرفی شدند، نمونه اول که ساخت شرکت Siemens بود، هم از لحاظ قیمت، هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ دوام، از دیگر نمونه ها بهتر است.

برای وارد شدن به دنیای تکنولوژی، عضو کانال سافت گذر شوید

منبع: greencarreports.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40671 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/07 تعداد مشاهده: 2611
سافت گذر