کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واتس اپ کجا محبوب‌تر است؟

کاربران عربستانی  رتبه نخست را در استفاده از پیام رسان واتس اپ را دارند.

واتس اپ کجا محبوب‌تر است؟

به تازگی فهرستی از ۱۲ کشوری که بیشترین کاربران اینستاگرامی در جهان را دارند، منتشر شده است که نشان می دهد کاربران عربستان سعودی بیشترین استفاده را از پیام رسان واتس اپ کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در تازه‌ترین آمار ماهانه در سه ماهه پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، فهرستی از ۱۲ کشور جهان که دارای بیشترین تعداد کاربران پیام رسان محبوب و پرطرفدار واتس اپ هستند، منتشر شده است که در آن، کاربران عربستانی  رتبه نخست را در استفاده از این پیام رسان سبز رنگ کسب کرده‌اند.

در زیر، فهرستی از بیشترین تعداد کاربران واتس اپ در جهان را مشاهده می کنید:
۱. عربستان سعودی
۲. مالزی
۳. آلمان
۴. برزیل
۵. مکزیک
۶. ترکیه
۷. آفریقای جنوبی
۸. اندونزی
۹. هند
۱۰. فرانسه
۱۱. استرالیا
۱۲. کانادا
 

در این فهرست عربستان سعودی با اختصاص دادن سهم بیش از ۷۳ درصد از جمعیت کاربرانش، مالزی با بیش از ۶۸ درصد و آلمان با ۶۵ درصد از کاربرانش، به ترتیب در جایگاه‌های نخست، دوم و سوم جای گرفته‌اند.
اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ در سال ۲۰۱۶ میلادی، محبوب‌ترین و پرکاربردترین پیام‌رسان توسط کاربران در سراسر جهان شناخته شد.

این پیام‌رسان همچنین با توجه به اینکه از سیستم رمزنگاری پیشرفته end-to-end  encryption  بهره می‌برد، از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است بدین گونه که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و این طور که گزارش‌های منتشر شده عنوان می‌کنند، مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.

این پیام رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40751 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/12/13 تعداد مشاهده: 3939
کلید واژه ها:
سافت گذر