کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعمال محدودیت بر استفاده از اسکوترهای برقی در سانفرانسیسکو

به گزارش سافت گذر، مقامات سانفرانسیسکو برای قرونشاندن موج استفاده از اسکوترهای برقی، قوانینی وضع کرده اند و حالا این سؤال پیش می آید که این قوانین چه مواردی دارند.

حمل و نقل الکتریکی فناوری تکنولوژی

آژانس حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو یک برنامه آزمایشی دو ساله طراحی کرده است که شهروندان را با محدودیت هایی رو به رو می سازد که بر این اساس، شهر به 5 منطقه تقسیم شده و در هر منطقه نباید بیش از 500 اسکوتر برقی وجود داشته باشد.

به عبارت دیگر در کل سانفرانسیسکو مجاز است تا بطورکلی 2500 اسکوتر در حال استفاده باشد و شرکت های تولیدکننده نیز باید از این قوانین و اصول تمکین کنند.

کمپانی های تولیدکننده باید هنگام فروش به مشتریان، به آنها یادآوری کنند که هنگام حرکت با این وسیله های دو چرخ، حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند و از مسیرهایی حرکت کنند که در ترافیک تأثیری ندارد.

استفاده از اسکوترها تنها از مسیرهای مشخص شده امکان پذیر است که افراد برای بهره گیری از این راهها، باید سالانه 25000 دلار بپردازند که 5000 دلار همان ابتدا دریافت می شود. ضمن اینکه 10000 دلار از این هزینه نیز به مراقبت از اسکوترهای پارک شده و عوارض راهها مربوط می باشد.

البته یک لایحه که هنوز در قوانین کالیفرنیا به ثبت نرسیده است، ممکن است استفاده از کلاه ایمنی را غیرضروری بداند و حتی امکان دارد به کاربران بگوید که نیازی به عبور از محل های اختصاصی نیست ولی این قانون بعید است حداقل تا سال 2019 عملی شوند.

به نظر می رسد قوانین گفته شده، از تاریخ 1 می به مردم ابلاغ شوند. این قوانین هرچند تغییرات خاصی در استفاده از اسکوترهای برقی به وجود نخواهند آورد، ولی باعث می شوند تا شرکت های تولیدکننده محدودیت هایی را پیش روی خود ببینند.


منبع: engadget.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41293 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/02/09 تعداد مشاهده: 2604
سافت گذر