کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317906 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت درصدد تصاحب گیت هاب است

مایکروسافت پس از انجام مذاکراتی برای مشارکت با گیت‌هاب، حال درصدد تصاحب کامل گیت‌هاب با رقمی نزدیک به ۵ میلیارد دلار است.

مایکروسافت درصدد تصاحب گیت هاب است

اخیرا شایعات بسیاری در رابطه با مذاکرات دو شرکت مایکروسافت و گیت‌هاب برای همکاری منتشر شده و حال به نظر می‌رسد مسیر مذاکرات دو شرکت به سمت تصاحب گیت‌هاب توسط مایکروسافت سوق پیدا کرده است. به گزارش بیزنس اینسایدر، ردموندی‌ها در پی آن هستند تا با پرداخت مبلغی نزدیک به ۵ میلیارد دلار، گیت‌هاب را تصاحب کند. هنوز مشخص نیست آیا این مذاکرات سرانجامی مشخص خواهد داشت یا یکی از موضوعات مورد بحث دو شرکت است.

آخرین ارزش‌گذاری گیت‌هاب نشان از این دارد که این شرکت در سال ۲۰۱۵ ارزشی نزدیک به دو میلیارد دلار داشته است. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که گیت‌هاب در سال‌های گذشته در پی این بوده است تا با جذب سرمایه نهایتا وارد فاز عرضه‌ی عمومی سهام شود؛ ولی استعفای کریس وانستراث، مدیرعامل گیت‌هاب که پاییز سال گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد، برنامه‌های گیت‌هاب را تغییر داده است. این شرکت هنوز موفق نشده جایگزینی برای مدیرعامل سابق پیدا کند؛ این در حالی است که مسئولان گیت‌هاب در پی جذب مدیرانی از مایکروسافت یا گوگل بوده‌اند.

تصاحب گیت‌هاب توسط مایکروسافت از منظر ردموندی‌ها به منزله‌ی دسترسی به میلیون‌ها توسعه‌‌دهنده‌ای است که از سرویس گیت‌هاب استفاده می‌کنند. مایکروسافت با تصاحب گیت‌هاب به میلیون‌ها توسعه‌دهنده‌ای دسترسی پیدا می‌کند که در شرکت‌های متنوعی مشغول به کار هستند و این امکان در اختیار مایکروسافت قرار می‌گیرد تا این افراد را به استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت یا سایر سرویس‌های ردموندی‌ها تشویق کند.

گیت‌هاب پذیرای بیش از ۲۳ میلیون کاربر در کنار بیش از ۱.۵ میلیون سازمان در سرویس خود است. برآورد انجام‌شده نشان از این دارد که گیت‌هاب در کنار درآمد ۱۱۰ میلیون دلاری فروش محصول اینترپرایز و تجاری خود به شرکت‌ها و سازمان‌ها، از محل دریافت حق اشتراک درآمدی ۲۰۰ میلیون دلاری کسب کرده است.

گیت‌هاب را باید گنجینه‌ای غنی از ایده‌ها و اطلاعات در زمینه‌های مختلفی نظیر هوش مصنوعی، هوشمندسازی داده‌ها و سایر منابع خواند که فرصتی ایده‌آل برای مایکروسافت ایجاد می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41681 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/13 تعداد مشاهده: 1904
کلید واژه ها: ,
سافت گذر