کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دعوای هفت ساله اپل و سامسونگ با توافق طرفین پایان یافت

اسناد دادگاه منطقه‌ای شمال کالیفرنیا نشان از این دارد که دو کمپانی اپل و سامسونگ پس از هفت سال مجادله‌ی پتنتی با هم به توافق رسیده‌اند.

دعوای هفت ساله اپل و سامسونگ با توافق طرفین پایان یافت

دادگاه منطقه‌ی شمالی کالیفرنیا اسنادی را منتشر کرده است که براساس آن، دو کمپانی سامسونگ و اپل مجادله‌ی پتنتی خود را به پایان رسانده‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده در این سند، هر دو شرکت به این نتیجه رسیده‌اند تا ادعاها و شکایت‌های مطرح شده‌ در آخرین جلسه دادگاهی که در ماه می برگزار شد، کنار بگذارند. سند دادگاه فاقد جزئیاتی از بندها و مواردی است که دو شرکت اپل و سامسونگ براساس آن‌ها به توافق رسیده‌اند، حال آنکه در این سند سامسونگ موظف شده است تا جریمه‌ای ۵۳۹ میلیون دلاری را پس از رأی هیئت منصفه که ماه می برگزار شد، پرداخت کند.

مجادله‌ی پتنتی دو کمپانی اپل و سامسونگ از سال ۲۰۱۱ در جریان است. این دعوای پتنتی توسط اپل آغاز شد. اپل در سال ۲۰۱۱ شکایتی را علیه سامسونگ مطرح کرد و این کمپانی را متهم به زیر پاگذاشتن پتنت‌های طراحی کرد. براساس شکایت اپل، حقوق این کمپانی با تولید و عرضه‌ی پنج مدل گوشی توسط سامسونگ بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ زیر پا گذاشته شده است. هرچند سامسونگ در سال ۲۰۱۲ توسط دادگاه گناهکار شناخته شد؛ اما دو کمپانی ۶ سال اخیر را بر سر مبلغ جریمه‌ی سامسونگ به مجادله پرداخته‌اند.

سامسونگ اعلام کرده بود که جریمه‌ی تعیین شده را تنها به شرطی پرداخت می‌کند که مبلغ تعیین شده براساس ارزش قسمت‌های کپی شده از آیفون تعیین شده باشد، حال آنکه اپل مدعی بود که جریمه باید براساس قیمت کل آیفون تعیین شود. آخرین جلسه‌ی دادگاه که ماه می سال جاری برگزار شد، سامسونگ را محکوم به پرداخت جریمه‌ای ۵۳۹ میلیون دلاری کرد. کره‌ای ها از این حکم ناراضی بوده و از این‌ رو درخواست برگزاری دادگاه تجدیدنظری را برای تاریخ ۱۱ ژوئن کرده بودند، حال آنکه پس از رسیدن دو کمپانی به توافق، این جلسه نیز برگزار نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41976 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/04/07 تعداد مشاهده: 1892
سافت گذر