کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318006 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش پهنای باند دانشگاه‌ها به حدود یک گیگ

رييس سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران گفت: با آغاز به كار شبكه علمي كشور، پهناي باند دانشگاه‌ها به حدود يك گيگ افزايش مي‌يابد كه نسبت به ميزان فعلي بسيار زياد است.

عباس طائب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد:‌ يكي از ضرورت‌هايي كه همه كشورهاي پيشرفته از آن بهره‌مندند، شبكه علمي كشور است كه با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده و با همكاري سازمان فن‌آوري اطلاعات و وزارت ارتباطات اميدواريم با زمانبندي مناسب و دقيق در دهه مبارك فجر اين شبكه را افتتاح كنيم.

وي هم‌چنين با بيان اينكه پروانه شبكه علمي را رگولاتوري به ما اعطا مي‌كند، تاكيد كرد: در مقايسه با تجهيزات و سرمايه‌گذاري كه وزارت ICT انجام مي‌دهد، بايد به يكسري اصول و مباني در مديريت و بهره‌برداري از شبكه‌ علمي متعهد باشيم كه اين اصول و مباني در پروانه ديده شده است.

رييس سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران در ادامه ابراز كرد: شبكه علمي مي‌تواند به ويديوكنفرانس‌هاي علمي نيز سرويس بدهد كه اين موضوع يك ضرورت و اولويت براي كشور محسوب مي‌شود.

طائب يادآور شد: طبق برنامه در دهه مبارك فجر اين شبكه ابتدا در استان تهران اجرايي شده و به واسطه آن كليه دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي و وابسته به وزارت علوم به اين شبكه ملحق مي‌شوند كه پس از آن اين موضوع را بايد هرچه سريع‌تر در سراسر كشور اجرايي كرد.

وي افزود: ‌كليه تجهيزاتي كه در اين طراحي پيش‌بيني شده بود، در مرحله اول براي شهر تهران خريداري شده و بخشي از آن هم در شركت مخابرات استان تهران نصب شده است و اكنون بايد يكسري تجهيزات در دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي تهران نصب شود و شرايط لازم براي شروع فعاليت شبكه علمي كشور فراهم شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4254 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/10/27 تعداد مشاهده: 1379
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر