کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مصادیق اجرای طرح گشت اینترنتی ناجا

رييس پليس كشور درباره مصاديق اجراي طرح گشت اينترنتي ناجا، گفت: در قالب اين طرح علاوه بر شناسايي و برخورد با سايت‌هاي مستهجن، با انواع سايت‌هايي كه به قصد كلاهبرداري از مردم فعاليت مي‌كنند، برخورد خواهيم كرد.


سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه گردهمايي افسران رابط مبارزه با مواد مخدر كه در محل سازمان پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي برگزار شد، توضيح داد: رصد اينترنتي و آنلاين نيروي انتظامي چند سالي است كه آغاز شده و در قالب آن، شناسايي انواع آگهي‌هاي غيرمجاز در مواردي از اعم از مسكن، ليزينگ و ساير مصاديق كلاهبرداري از مردم و همچنين شركت‌هاي هرمي در دستور كار است.


وي افزود: افراد متخلف از بستر اينترنت براي جرم و كلاهبرداري‌هاي وسيع به خوبي استفاده مي‌كنند، زيرا براي مثال روزنامه‌ها در اين زمينه ضوابط سختي دارند، لذا آن‌ها به بستر اينترنت پناه مي‌برند چرا كه اساسا در حوزه اينترنت قوانين مشخصي وجود ندارد و كلاهبرداري‌هايي صورت مي‌گيرد.


فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: بر اين اساس، نيروي انتظامي در حوزه اينترنت رصد مي‌كند تا اقدامات پيشگيرانه را قبل از به دام افتادن مردم، از طريق شناسايي متخلفان و برخورد با آن‌ها صورت دهد.
وي افزود: البته شايد اعلام اين موضوع به موقع نبود، زيرا به هوشيار شدن متخلفان خواهد انجاميد، در حالي كه اين طرح در چند سال اخير به صورت مخفيانه انجام مي‌شد.


وي همچنين گفت: البته اين طرح كه شيوه‌ها و مصدايق ديگري دارد با شدت ادامه خواهد يافت و در قالب آن، برخورد با سايت‌هاي مستهجن كه فرهنگ مردم را هدف قرار داده‌اند، نيز با جديت انجام مي‌شود، زيرا قطعا فرهنگ جامعه مهم‌تر از پول و مال جامعه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 426 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1388/02/09 تعداد مشاهده: 1411
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر