کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهکار گوگل برای افزایش سرعت و امنیت وبگردی

آیا وبگردی بدون URLها ممکن است؟ اگر این‌گونه می‌باشد پس باید با چه روشی آدرس مورد نظر خود را در اینترنت تایپ کنیم؟ اینها سؤالاتی هستند که گوگل می‌پرسد تا فضای اینترنت را برای کاربران خود امن کند.

گوگل URL اندروید iOS ویندوز مک

به گزارش سافت گذر، از آن جایی که حذف آدرس‌های اینترنتی برای کمپانی که پیشرفتش مبتنی بر وب‌سایت‌ها و آدرس‌های آنان است، کار غیرممکنی به حساب می‌آید ولی اگر گوگل موفق شود تا اینترنت را فضای امن‌تری کند، کاربران و تبلیغ کنندگان هم قطعاً به بستر نمایش عبارات جستجو شده خود اطمینان خواهند داشت.

مشکلی که در مورد URLها وجود دارد این است فهمیدن آنها بسیار سخت است بنابراین هکرها با تکیه بر همین سختی، سایت‌های مخرب ایجاد می‌کنند، حملات سایبری انجام می‌دهند و اطلاعات غلط به کاربران ارائه می‌کنند.

بر اساس یک گزارش منتشر شده، هزینه حملات سایبری در سال گذشته 600 میلیارد دلار بود و این رقم هم‌اکنون نیز در حال افزایش است.

پورتر فلت، مدیر مهندسی کروم می‌گوید:(( ما می‌خواهیم اینترنت به گونه‌ای باشد که هویت آن برای همه مشخص است و کاربران می‌دانند در حال رد و بدل کردن اطلاعات با چه کسی هستند تا از این طریق آنها اعتماد کنند. عملی کردن چنین راهکاری کمی پیچیده است زیرا باید تغییرات گسترده‌ای صورت گیرد تا کروم یاد بگیرد که باید چگونه URLها را نمایش دهد. ما می‌خواهیم شیوه به نمایش در آمدن URLها را به چالش بکشیم تا به گونه‌ای عمل شود که هویت فرد جستجوکننده آدرس مشخص شود)).

گوگل URL اندروید iOS ویندوز مک
نمونه‌ای از URL طولانی

در سال‌های اخیر، به خاطر کوتاه کنندگان URLها، ارتباط میان هویت وب و URLها کمتر شده است.
کوتاه کنندگان URL باعث می‌شوند این آدرس‌های اینترنتی به یک آدرس کوتاه تبدیل گردند ولی همین کار فرصت را برای هکرها فراهم می‌کند تا سایت‌های مخرب ایجاد نمایند.

البته در این زمینه خودِ گوگل نیز برنامه اختصاصی کوتاه کردن URLها را اجرا کرد ولی در ابتدای سال جاری نیز خبر رسید که قرار است سرویس Firebase Dynamic Links جایگزین برنامه کوتاه کننده URLها شود. سرویس مذکور سبب می‌شود تا کاربر را از هر پلتفرم (اندروید، iOS، ویندوز مک و . . . ) به یک آدرس مشخص بفرستد تا بتواند راحت‌تر محتوای مورد نظر خود را مشاهده کند.

در حال حاضر گوگل نمی‌داند که اینترنت بدون آدرس سایت‌ها چگونه خواهد بود. در سال 2014، این کمپانی اینترنت بدون آدرس را در گوگل کروم آزمایش کرد.

ویژگی زودگذر (short-lived) که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفت، تنها مهمترین بخش دامین یک سایت را نمایش می‌داد ولی کلیک کردن روی قسمت وارد کردن آدرس، تمام URL را به نمایش می‌گذاشت.

اخیراً نیز گوگل سعی کرده تا با استفاده از هشدار دادن در مورد مشاهده سایتی که با HTTPS آغاز نمی‌شود، برای کاربران فضای امن‌تری ایجاد کند.

گوگل URL اندروید iOS ویندوز مک

گوگل تأیید می‌کند که هنوز هم در حال بررسی این مطلب است که مردم چگونه از URLها استفاده کنند که البته هنوز به پیشرفت قابل‌توجهی دست نیافته است.

پورتر فلت می‌گوید:(( همکارانم به راهکاری دست یافته‌اند که آن را پاییز یا بهار منتشر خواهند کرد)).

گوگل باید امنیت و سرعت برای اشتراک‌گذاری لینک‌ها در دستگاه‌های مختلف را دو فاکتور اساسی وبگردی بداند.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42696 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/14 تعداد مشاهده: 2938
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر